شنل مردانه Happy
  • شنل مردانه Happy

    طراحی مدرن مخصوص جوانان مشکل پسند

    سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    دارای کلاه و آستین مدل شصتی (Finger)


    قیمت : 75000 تومان



    شنل مردانه Happy  با طرحی نوین و آستین مدل شصتی (Finger) با چاپ فوق العاده با کیفیت در ناحیه یقه عرضه شده است تا رضایت شما مشتریان مشکل پسند و جویای مد و استایل را جلب نماید. این شنل به صورت فری سایز ارائه شده و مناسب افراد با سایز لارج تا ایکس لارج است.


    قیمت : 75000 تومان



    ویژگی های شنل مردانه Happy:
    - طراحی مدرن مخصوص جوانان مشکل پسند
    - فری سایز (مناسب سایز لارج تا ایکس لارج)
    - دارای کلاه و آستین مدل شصتی (Finger)
    - چاپ بسیار با کیفیت بر روی یقه شنل
    - جنس: پارچه خار خورده (دارای کرک داخلی)
    - شانه تا شانه 53 سانتی متر
    - زيربغل تا زير بغل  : 60 سانتی متر - ارتفاع: 72 سانتی متر
    - طول آستين: 70 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • عینک های اسپای پلاس این روزها واقعا پر طرفدار شده است، مخصوصا بین افراد سرشناس. شما هم می توانید با داشتن این عینک ها همچون ستاره های سینما و موسیقی بدرخشید.

    قيمت : 129000 تومان