گیرنده دیجیتال موبایل WiFi
  • گیرنده دیجیتال موبایل WiFi

    دریافت شبکه های دیجیتال به صورت بی سیم در موبایل اندروید یا ایفون

    قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت

    قابل حمل و استفاده در حال حرکت

    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت

    سایز کوچک و وزن سبک



    قیمت : 269000 تومان



    این دستگاه قابلیت دریافت کانالهای تلویزیون دیجیتال و ارسال آن به صورت بی سیم (WiFi) به بر روی انواع تلفن همراه و تبلت (به صورت همزمان بر روی یک دستگاه) را داراست. با استفاده از انواع تبلت ها و گوشی های هوشمند که قابلیت پشتیبانی از سیستم عاملهای ios و Android را دارند شما میتوانید با اتصال از طریق بی سیم (WiFi) به این دستگاه کانال های تلویزیون دیجیتال را مشاهده نمایید. امکان ضبط برنامه ها و سبک و قابل حمل بودن محصول از ویژگی های این گیرنده می باشد.


    قیمت :
    269000 تومان


    امکانات و ویژگی های گیرنده دیجیتال WiFi:
    - قابلیت ذخیره برنامه های درحال پخش در گوشی یا تبلت
    -
    سایز کوچک و وزن سبک
    -
    قابل حمل و استفاده در حال حرکت
    -
    گیرندگی بدون نیاز به اینترنت
    - دریافت کانال های دیجیتال به صورت وای فای
    - امکان استفاده بر روی موبایل و تبلت های اندروید و آیفون (ios)



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • هندزفری بلوتوث اسمارت مدل S109 یک هندزفری بسیار شیک میباشد که به شکل خلبانی طراحی شده است.بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است.

    قيمت : 149000 تومان
  • خداوند چشم انسان را بسیار ظریف، ولی با دقت محدود آفریده است؛ به همین علت گاهی اوقات لازم است از یک وسیله جانبی برای بهتر دیدن کمک بگیریم ...

    قيمت : 79000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ست کیف پول و جاکلیدی مازراتی نوعی انقلاب در عرصه ی کیف های جیبی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کیف را به خود جلب کرده است.

    قيمت : 199000 تومان