ساعت مچی Swatch مدل Dailly
  • ساعت مچی Swatch مدل Dailly

    قابل استفاده برای آقایان و خانم ها

    طراحی ساده و بسیار شیک


    بند با کیفیت و منعطف
     

    قیمت : 49000 تومان



    ساعت Swatch مدل Dailly یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن بوده و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی Swatch :
    - قابل استفاده برای آقایان و خانم ها
    - طراحی ساده و بسیار شیک
    - بند با کیفیت و منعطف


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان
     


    شلوار اسلش مردانه طرح Ken از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • اگر به دنبال کفش های فوق العاده با کیفیت با طراحی جدید و شیک و کاربردی هستید کفش مردانه Fila طرح Tourissm را به شما پیشنهاد می نماییم. این کفش بسیار راحت بوده و در سایز 41 تا 44 عرضه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت لاکچری WALAR جزو پرفروش‌ترین برند‌های ساعت مچی میان‌رده در بازار جهانی است‏. استفاده از موتور‌های و متریال با‌کیفیت تضمین کیفیت خوب محصولات این برند را به دنبال دارد.

    قيمت : 199000 تومان