هودی خزدار مردانه Red
  • هودی خزدار مردانه Red
     
    طراحی ساده و بسیار شیک
     
    دارای جیب و کلاه

    فری سایز (مناسب L/XL)


    قیمت : 149000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Red با رنگ قرمز و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی پنبه خار خورده و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این هودی با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است. ویژگی دیگر این هودی آستین مدل فینگر آن می باشد.

    قیمت : 149000 تومان


    ویژگی های هودی خزدار RED :
    - فری سایز (مناسب L/XL)
    - دارای کلاه و جیب
    - قد هودی : 80 سانتی متر
    - قد آستین : 67 سانتی متر
    - عرض شانه : 49 سانتی متر
    - آستین مدل فینگر
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    ساعت مچی اسپرت لاکچری GUSALAI بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 249000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • این هودی تدی بسیار زیبا به صورت کلاه داره و جیب دار طراحی شده است . این محصول از کیفیت پارچه بسیار بالایی برخوردار است . از مهمترین ویژگی هودی های تدی می توان به نرم و لطیف و بسیار جذاب بودن آن ها اشاره کرد .

    قيمت : 199000 تومان