دستمال سر و گردن HeadWear
  • دستمال سر و گردن HeadWear

    استفاده چند منظوره (روسری، ماسک، کش مو، گتر گردن، مچ بند و…)

    مناسب آقایان و خانمها

    ضد بو، ضد حساسیت

    ارسال طرح به صورت رندوم



    قیمت : 19000 تومان



    دستمال سر و گردن HeadWear مناسب برای موتورسواران، طبیعت گردان، شکارچیان، دوچرخه سواران، اسکیت، اسکی، اسنوبورد و کوهنوردان می باشد و  با 11 روش مختلف بستن از قبیل گردن پوش، دهان پوش، هد بند، بند مو، مچ بند، روسری و... بسته می شود. جنس این محصول الیافت درجه 1 بوده و ضد بو و ضد حساسیت می باشد.


    قیمت :
    19000 تومان


    ویژگی های دیتمال سر و گردن HeadWear :
    - محافظ دمای بدن در مقابل سرما و باد
    -
    مقاوم در برابر آلودگی و نیاز به شستشوی کمتر
    - در طرحها و رنگهای متنوع و ارسال رندوم طرح
    - پارچه کشی
    - مناسب برای تابستان و زمستان
    - جنس الیاف بسیار مرغوب


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 19000 تومان


    چراغ قوه زوم دار پلیس جیبی با طراحی بسیار کم حجم برای به همراه داشتن در هر مکان. این مدل چراغ قوه ها توسط پلیس و مامورین نجات در دنیا استفاده می شود. با برد بیش از 200 متر ...

    قيمت : 129000 تومان
  • ممکن است تصور کنید که تنها کاربرد عینک شنا جلوگیری آن از ورود آب به داخل چشم است. اما حقیقت امر این است که عینک شنا علاوه بر این‌که مانع ورود آب به داخل چشم می‌شود، امکان دید در زیر آب را هم به شناگر می‌دهد. آبی که در استخر وجود دارد سرشار از کلر و مواد شیمیایی دیگر است برای همین خوب است که هنگام شنا حتما از عینک شنا استفاده کنید.

    قيمت : 129000 تومان
  • امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان