نگهدارنده توری مدل Strong
  • نگهدارنده توری مدل Strong

    ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا

    قابل استفاده داخل اتومبیل و سطوح صاف و تميز

    توری کشی محکم


    قیمت : 24000 تومان



    نگهدارنده توری مدل Strong در داخل ماشین و سایر سطوح از جمه دیوار، شیشه و... به راحتی نصب شده و امکان در دسترس قرار دادن اجسام کوچک مانند کارت، سیگار، گوشی موبایل و... را فراهم می‌کند. بیشترین کاربرد این محصول در داخل اتومبیل می باشد که می توانید آن را بر روی درب یا ... نصب کنید و موبایل یا سایر اجسام کوچکتان را درون آن قرار دهید. نصب این محصول بسیار آسان بوده و با استفاده از چسب دو طرفه ای که بر روی آن قرار دارد انجام میگیرد.


    قیمت : 24000 تومان


    ویژگی های نگهدارنده توری مدل Strong :
    - ساخته شده از مواد اولیه با کیفیت، با ماندگاری بالا
    - قابل نصب روي در ماشين و سطوح صاف و تميز
    - نصب آسان و ظاهری زیبا
    - توری کشی محکم
    - ابعاد: 19 در 8 سانتی متر
    - چسب قوی



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 24000 تومان


    با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • ​​​​قطعا برای شما هم اتفاق افتاده که لوله فاضلابتان دچار گرفتگی شده باشد و به دنبال روشی برای رفع گرفتگی آن بوده باشید...

    قيمت : 89000 تومان
  • هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر هندزفری های بلوتوث موجود تک گوش می باشند و برای گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مناسب نیستند، مدل Airpods i7s با دارا بودن دو گوشی که قابلیت استفاده همزمان را دارد میتواند نیازهای اینچنینی شما را از بر طرف کند.

    قيمت : 249000 تومان
  • ریسه LED دکوراتیو 10 متری با رقص نور بسیار زیبا و هیجان انگیز، زیبایی بخش منزل ویا اتاق شما است. انعطاف پذیری بالا، شفافیت سیم، مصرف پائین، طول 10 متری و تنوع حالت های نوردهی، این نوع ریسه را برای تزئین اتاق عقد یا نامزدی و جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره ها، دور آلاچیق و ... ساخته است.

    قيمت : 89000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان