تی شرت مردانه طرح Black Kaviar
  • تی شرت مردانه طرح Black Kaviar

    جنس پارچه: ویسکوز


    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)

    شیک و مورد پسند جوانان



    قیمت : 29000 تومان



    تی شرت Black Kaviar با کیفیت عالی به صورت فری سایز مناسب سایز لارج و ایکس لارج با جنس پارچه ویسکوز عرضه شده است و حتما در میان محبوب ترین تی شرت های شما قرار خواهند گرفت. این تی شرت ظاهری کاملا شیک داشته و جذابیت خاصی به شما خواهد بخشید.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های تی شرت Black Kaviar :
    -
    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - دارای جنس پارچه ویسکوز
    - قد تیشرت: 76 سانتیمتر
    - عرض سینه: 49 سانتیمتر
    - شیک و مورد پسند جوانان امروزی
    - رنگ بندی: مشکی


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان