ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar
  • ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar

    جنس: پلاستیک شفاف


    جلوه ی زیبای آشپزخانه شما

    طراحی فانتزی و بسیار زیبا



    قیمت : 39000 تومان



    به دنبال ظرف مناسب برای نگهداری قهوه و یا چای خشک در منزل هستید؟! ما به شما ظرف نگهدارنده چای و قوه Scoop Jar را پیشنهاد می کنیم. جنس پلاستیک فشرده ، شفاف و مقاوم بوده و طراحی آن توسط کشور آمریکا انجام شده است. زمانی که شما چای و یا قهوه را درون ظرف فانتزی قهوه و چای بریزید و قاشق را درون آن قرار بدهید این ظرف مانند یک گلدان خواهد بود که یک گیاه در آن قرار گرفته شده است. این محصول می توان در منزل ، کافی شاپ ها بهره برد و همچنین به عنوان دکوراسیون محیط نیز قابل استفاده می باشد.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ظرف نگهدارنده چای و قهوه Scoop Jar :
    - ظرفیت نگهداری تا 725 میلی لیتر
    - همراه با قاشق پیمانه به شکل برگ
    - جنس: پلاستیک فشرده و شفاف
    - طراحی فانتزی و بسیار زیبا
    - ابعاد: 16 در 9 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    این خودکار جادویی 6 کاره می تواند به عنوان یک خودکار،قلم لمسی موبایل، خط کش،و پیچ گوشتی کار کند. سفرهای ماجراجویانه، جلسات کاری و غیره. آن را همیشه همراه خود داشته باشید زیرا می توان از آنها در حین کار استفاده کرد.     دارای طراحی دستگیره بدون لغزش و جوهر یکنواخت است.قلم خط کش چند منظوره دارای بدنه ای شیک با گیره ای شیک است که به شما امکان می دهد خودکار را بدون افتادن در جیب ها حمل کنید.

    قيمت : 139000 تومان
  • پکیج کادویی خرس و گل عطری طرح Romantic شامل یک عروسک خرس زیبا و دوست داشتنی و 7 گل صابونی عطری که بدلیل قرارگیری داخل جعبه همیشه عطر خاصی به محصول می بخشد.

    قيمت : 59000 تومان
  • جا كفشي شو توت داراي ظرفیت 6 جفت كفش بوده كه نياز شما را براي نگهداري و حمل كفش هايتان برطرف خواهد كرد. راه حلی مناسب برای نظم دادن و حفاظت از کفش های شما ...

    قيمت : 59000 تومان
  • آویز گردان همه کاره (بسته دو عددی) با پایه چرخشی ، محصولی است کاربردی که تولید شده از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • یک آویز لباس های شستشو شده است که جنس آن فلز ضد زنگ و با کیفیت خیلی بالا بوده که روی آن با رنگ نسوز پوشانده شده است.

    قيمت : 129000 تومان