دستگاه پلمپ حرارتی کیسه
  • دستگاه پلمپ حرارتی کیسه

    قابل دسترس، مفید برای استفاده در آشپزخانه شما

    جهت پلمپ انواع کیسه و حفظ طراوت

    ساده ، مدرن و کارآمد


    قیمت : 89000 تومان



    توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید البته باید کیسه های شما از نوع ضخیم باشد و این محصول عملا برای کیسه های نازک کاربردی نخواهد داشت. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد. شما می توانید از طریق دو عدد باتری قلمی این دستگاه را به کار بیندازید و از آن استفاده کنید. پلمپ کننده را روی انتهای کیسه های پلاستیکی خود بکشید تا بسته شود و دیگر هیچ چیز از آن بیرون نریزد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های دستگاه پلمپ حرارتی کیسه :
    - مفید برای استفاده در آشپزخانه و بسته بندی کیسه
    - جهت پلمپ انواع کیسه و حفظ طراوت
    - تامین انرژی با 2 عدد باتری قلمی
    - ارسال رنگ به صورت رندوم
    - دارای پایه مـغناطیسی
    - ساده ، مدرن و کارآمد
    - جنس: ABS



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • این پاوربانک ها می توانند نیاز شارژ شما را در زمان ضروری برآورده کنند. شارژر تلفن قابل حمل سبک و بامزه آیفون عمدتاً حداقل یک بار کاملاً شارژ می شود که به عنوان منبع تغذیه پشتیبان برای استفاده روزانه بسیار مناسب است.

    قيمت : 299000 تومان
  • درپوش ظروف سیلیکونی محصولی بسیار کاربردی  می باشد. درپوش سیلیکونی غذا از جنس سیلیکونی با مقاوت حرارت و قابلیت انعطاف پذیری بوده.

    قيمت : 119000 تومان
  • ست 6 عددی شات طرح اسکلت یک محصول زیبا و فانتزی است که مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد است. این ست شات اسکلت با توجه به طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به سمت خود هدایت کرده است.

    قيمت : 69000 تومان