شلوار اسلش مردانه Famous
  • شلوار اسلش مردانه Famous

    فری سایز (مناسب برای سایز های لارج و ایکس لارج)


    شیک و مورد پسند جوانان امروزی

    جنس اسپان لاكرا دار فوق العاده سبک


    قیمت : 149000 تومان



    از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها شلوار اسلش مردانه Famous است که دارای جنس اسپان لاكرا دار درجه یک و طراحی بی نظیر است که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه Famous :
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - جنس: اسپان لاكرا دار درجه یک
    - دارای جیب طرحدار و زیپ دار
    - قد شلوار: 105 سانتی متر
    - فاق شلوار: 31 سانتی متر
    - دارای کمر کشــی
    - بسیار سبک و زیبا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه ساقدار Timberland طرح Baskets کفش اسپرتی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که از استحکام بالایی هم برخوردار است و از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است.

    قيمت : 199000 تومان
  • امروزه با توجه به افزایش حجم گاری، مدت‌زمان پشت‌میزنشینی و سنگینی کارهای روزمره بیشتر مردم دچار افتادگی شانه هستند.

    قيمت : 59000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعتهای مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان