کفش مردانه Nike طرح Go Walk
  • کفش مردانه Nike طرح Go Walk

    فوق العاده راحت و بادوام

    دارای
    زیره EVA مقاوم

    ارائه شده در سايز بندی 41 تا 44


    قیمت : 63000 تومان



    کفش مردانه Nike طرح Go Walk انتخابی سنجیده برای استفاده در فعالیت‌های روزانه است. رویه کفش از الیاف مصنوعی و ترکیبی طراحی‌شده که باعث استحکام و دوام این کفش شده و خیال شما را از بابت استفاده طولانی‌مدت و مستمر راحت کرده است درعین‌حال که دچار پارگی یا ساییدگی نیز نخواهد شد. یکی از ویژگی‌های مهم کفش مردانه Nike طرح Go Walk زیره نرم و منعطف EVA دارد که آن را برای دویدن مناسب و کارآمد کرده است. استفاده از این ماده باعث می‌شود تا شوک‌های وارده به کف پا خنثی شوند و به پا فشار اضافه‌ای وارد نکند. در زمان راه رفتن، زیره تحت‌فشار پا و زمین فشرده‌شده و سپس انرژی را به پا بازمی‌گرداند که موجب لذت بیشتر دویدن با این کفش می‌شود. همچنین طراحی ساده اما شیک آن مورد پسند جوانان است.


    قیمت : 63000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Nike طرح Go Walk :
    - سايز بندی 41 تا 44 (انتخاب سايز هنگام ثبت سفارش)
    - مخصوص پیاده روی و فعالیت روزانه
    - بسیار مقاوم و بادوام
    - جنس رویه : ترکیبی
    - رنگ بندی: مشکی
    - داراي کفی شياردار
    - فوق العادع راحت
    - زیره: EVA



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 63000 تومان


    ست کیف و کفش طرح GG. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 199000 تومان
  • کیف پول زنانه فانتزی Nina از لوازم ضروری است که هر خانوم با سلیقه ای در میان لوازم شخصی خود از آن نیز برخوردار است ، برخلاف اکثر کیف های موجود در بازار از زیپ فلزی و سرزیپ مرغوب استفاده شده است...

    قيمت : 99000 تومان
  • ماسک بهداشتی استقلال دابل فیس (دو رو) دارای 3 لایه می باشد، پارچه آن بسیار نرم و لطیف بوده و برای تمامی سنین قابل استفاده است.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان