دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450
  • دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450

    پخش کننده خانگی ، پخش اتومبيل و انواع هدست و هندزفری

    دارای میکروفون جهت پاسخ گویی به تماس ها

    کیفیت عالی در پخش موزیک


    قیمت : 99000 تومان



    توسط دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 می توان کلیه دستگاه های بلوتوث دار مانند لپ تاپ، iPhone, iPod, iPad، تبلت، موبایل و ... را بدون سیم به وسایلی که دارای ورودی AUX مانند پخش خودرو، اسپیکر، هدفون و ... متصل کرد. دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 از برندهای معروف و باکیفیت در حوزه‌ی همین محصولات است. افراد بسیاری گوش کردن به موسیقی در حین رانندگی برایشان لذت‌بخش است، و موزیک مورد نظرشان درون تلفن‌همراهشان می‌باشد، با ورود دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 به بازار، این دستگاه توجه بسیاری را به خود جلب کرد. از این طریق به راحتی و بدون وجود کابل وسیم ،کیفیت صدای بسیار عالی، می‌توانید موسیقی دلخواهتان را گوش کنید. محدوده‌ی عملکرد دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 برابر با 10 متر است. نصب و راه‌اندازی دانگل به سرعت انجام می‌شود و برای شروع به کار با آن، نیاز به انجام تنظیمات خاصی نخواهید داشت. نوع فناوری بلوتوثی که با استفاده از دانگل BT-450 به دست می‌آورید، Bluetooth v3.0 است و از قابلیت A2DP هم پشتیبانی می‌کند.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های دانگل بلوتوث AUX پیشرفته BT-450 :
    - شارژ شدن از طریق کابل USB و 8 ساعت حفظ شارژ
    - قابلیت پشتیبانی از انواع گوشی موبایل و تبلت و ...
    - پخش کننده خانگی، پخش اتومبيل و انواع هدست
    - دارای 3 کلید جهت مدیریت تماس ها و موسیقی
    - دارای میکروفون جهت پاسخ گویی به تماس ها
    - کیفیت عالی در دریافت و پخش موزیک
    - قابلیت نصب مستقیم هندزفری
    - نصب سریع و راه اندازی آسان
    - دارای گیره اتصال به لباس
    - دارای حالت ذخیره نیرو
    - پخش موزيک از موبايل
    - مکالمه تلفنی در اتومبیل
    - بدون نیاز به برنامه
    - ورژن بلوتوث: v3.0
    - ورودی جک 3.5 میلی متر
    - محدوده پشتیبانی دانگل: 10 متر
    - اندازه: 6 در 1.5 در 1.2 سانتی متر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    برای اغلب ما پیش می آید که مجبور می شویم، کاری را مانند تعمیر کردن یک وسیله یا … در منزل ، محل کار و یا حتی مسافرت و گردش انجام دهیم ، برای این کار به ابزار احتیاج است، البته ای امکان وجود ندارد که همه جا یک جعبه ابزار به همراه داشته باشیم ،چرا که حمل و جابه جایی آن بسیار دشوار است...

    قيمت : 199000 تومان
  • چراغ قوه دستی 8 کاره مدل led torch با قابلیت انجام کارهای فراوان از جمله 3 حالت نور- دارای چکش اتش نشانی-دارای تیغ مخفی برای بریدن کش و طناب.

    قيمت : 289000 تومان
  • دارای چراغ هفت رنگ بر روی هر کدام از پروانه ها، دارای محفظه عطر و ادکلن شارژی، بسیار سبک و مقاوم، دارای صدای بسیار بسیار کم، دارای سه سرعت قابل تنظیم ...

    قيمت : 369000 تومان
  • میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858 یک میکروفون همه کاره با قابلیت اتصال بی سیم(بلوتوثی) و باسیم به گوشی های هوشمند اندروید و IOS ،انواع پلیرها و کامپیوتر می باشد. این دستگاه از جنس ABS و آلومینیوم ساخته شده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز سه لایه می باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • نگهدارنده گردنی چندکاره موبایل و تبلت، این بازوهای انعطاف پذیر با امکان تغییر حالت می توانند به شکلی تغییر حالت دهند که از پایه به عنوان نگهدارنده رو میزی گوشی و یا دستی استفاده کرد. در قسمت میانی این بازویی، فوم زخیم و نرمی وجود دارد1 که باعث می شود پایه از روی میز لیز نخورد یا باعث اذیت و ایجاد فشار در کمر و گردن نشود.

    قيمت : 99000 تومان