سوئیشرت بافت مردانه Uomo
  • سوئیشرت بافت مردانه Uomo

    انتخاب مشکل پسندان


    استفاده از الیاف کشی درجه یک

    فری سایز (مناسب برای سایز های L تا XL )


    قیمت : 59000 تومان



    با خنک تر شدن هوا آنچه جوانان به دنبال آن هستند لباس هایی است که علاوه بر شیکی و ظاهر فوق العاده پوشش گرمی نیز داشته باشند. سوئیشرت بافت مردانه Uomo با کیفیتی بالا و طرحی بی نظیر و فوق العاده شیک همان چیزیست که هر آقای مشکل پسند چه برای محل کار و چه برای بیرون و تفریح آن را انتخاب می نماید. این سوئیشرت به صورت فری سایز ارائه شده است که برای افراد از سایز لارج تا ایکس لارج مناسب می باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های سوئیشرت بافت مردانه Uomo :
    - فری سایـز ( مناسب L و XL )
    - قد سوئیشرت: 72 سانتی متر
    - عرض شانه:  54 سانتی متر
    - قد آستین: 64 سانتی متر
    - جنس: کشباف درجه یک
    - طراحی زیبا و سبک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    شلوار اسلش مردانه طرح Ken از شلواری های اسلش بسیار راحت و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • ساعتی که هم به عنوان ساعت و هم به عنوان دستبند طراحی شده است. با بندی چرم که به صورت خلاقانه و دورپیچ روی دست خودنمایی می کند و آویز سنگ فیروزه آن زیبایی آن را دو چندان می کند.

    قيمت : 45000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه L V مدل  Easy way یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 339000 تومان
  • ست تیشرت و شلوار ITALYA با جنس:مکلون با رنگ سفید و  مشکی می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه و دارای چاپ بسیار شیک است.

    قيمت : 249000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان