مانتو بافت دخترانه Shine
  • مانتو بافت دخترانه Shine

    مورد استفاده: مجلسی و روزمره


    فوق العاده نرم ، لطیف و سبک

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 79000 تومان



    چه کسی پیدا می‌شود که دلش نخواهد همیشه و در تمام فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان زیبا و خوش لباس باشد. مدل مانتو‌ها برای هر فصلی متفاوت هستند و با شروع هر فصلی مدل مانتو‌های مخصوص به همان فصل تولید می‌شوند. مانتو بافت دخترانه Shine دارای مدلی زیبا و منحصر به فرد بوده که در عین سادگی بسیار زیبا و شیک می‌باشد. مانتو بافت دخترانه Shine آستین دار و همینطور جلو باز می باشد که اگر شما دوست داشته باشید می توانید با بندبلند و زیبایی که تعبیه شده کاملا بسته نگه دارید. این مانتو قابل استفاده برای سایزهای لارج/ایکس لارج (فری سایز) است.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های مانتو بافت دخترانه Shine :
    - فری سایز (مناسب لارج و ایکس لارج)
    - بسیار شیک و خوش پوش
    - عرض سینه: 53 سانتی متر
    - قد مانتو: 105 سانتی متر
    - قد آستن: 56 سانتی متر
    - نحوه بسته شدن: بند دار
    - رنگ بندی: فقط سرمه ای
    - جنس مانتو: بافت مرغوب
    - آستین بلند



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • این کیف با دارا بودن دو جای موبایل، جای چندین کارت عابر بانک و جای پول با طراحی زیباعرضه شده.این مدل بسیار سبک بوده و بهترین طراحی از نظر قرارگیری تعداد زیادی از کارت های بانکی در بین هم رده های خود را دارد.

    قيمت : 199000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • تی شرت سه بعدی Blocks به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏

    قيمت : 99000 تومان