هودی خزدار مردانه Woolen
  • هودی خزدار مردانه Woolen
     
    فوق العاده زیبا و مدرن
     
    دارای کلاه خزدار و جیب جا دار

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 75000 تومان


    یکی از کاربردی ترین لباس های مورد علاقه جوانان هودی ها هستند. هودی خزدار مردانه Woolen با رنگ مشکی و با طرحی ساده عرضه شده است و با جنس فوق العاده عالی نخ و پنبه و یقه خزدار یکی از لباس های محبوب شما خواهد بود. این هودی با انواع شلوار و استایل هماهنگی دارد و مناسب فصل می باشد. این محصول به صورت فری سایز مناسب برای لارج و ایکس لارج عرضه شده است.


    قیمت : 75000 تومان


    ویژگی های هودی خزدار مردانه Woolen :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - عرض شانه : 47 سانتی متر
    - قد هودی : 104 سانتی متر
    - قد آستین : 62 سانتی متر
    - دارای کلاه و جیب جا درا
    - جنس: نخ و پنبه



    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 75000 تومان


    این مدل با ظاهری زیبا و رنگبندی جذاب مناسب برای پیاده روی های طولانی و استفاده در باشگاه ورزشی و همچنین فعالیتهای عادی روزانه می باشد.

    قيمت : 209000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • ساق دست طرح تاتو تهیه شده از بهترین و مرغوبترین پارچه می باشد که دارای طرح های متفاوت و بسیار شیک می باشد. با استفاده از این محصول انواع تاتو را بر دستان خود داشته باشید.

    قيمت : 49000 تومان
  • تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان