جاشامپویی و مایع ریز کیان تک
  • جاشامپویی و مایع ریز کیان تک

    اولین جاشامپویی و مایع ریز اختراعی بدون مخزن

    مناسب برای انواع شامپو و مایع

    رعایت اصول بهداشتی


    قیمت : 40000 تومان



    جاشامپویی و مایع ریز کیان تک قابل استفاده از کلیه مایع ها شامل مایع صابون ، مایع ظرفشویی ، شامپو یا مواد ضد عفونی کننده و... کاربرد دارند. این جاشامپویی و مایع ریز ظاهری بسیار زیبا و بدنه ای مقاوم از جنس پلاستیک ABS و دارای گیره های قابل تنظیم برای انواع قوطی مایع می باشد. جاشامپویی و مایع ریز کیان تک از نظر رعایت اصول بهداشتی و عدم تجمع و انتقال باکتریها و حفظ بهداشت محیط بسیار مهم و تعیین کننده می باشند لذا از جاشامپویی و مایع ریز کیان تک در ظرفشویی ، حمام ، اماکن عمومی ، صنعتی ، تجازی ، اداری ، سرویس های بهداشتی ، بیمارستانها استفاده می گردد.

    * روش استفاده : روی جعبه محصول به صورت کامل درج شده است.


    قیمت : 40000 تومان



    ویژگی های جاشامپویی و مایع ریز کیان تک :
    - موارد استفاده در ظرفشویی ، حمام ، اماکن مسکونی ، اماکن صنعتی، تجاری، اداری و ...
    - مناسب برای نظم بخشیدن اطراف سینگ ظرفشویی
    - اولین جاشامپویی و مایع ریز اختراعی بدون مخزن
    - قابلیت تنظیم به ابعاد شامپو و مایع ظرفشویی
    - مناسب برای انواع شامپو و مایع
    - ابعاد : 33 در 9 سانتی متر
    - نصب و راه اندازی آسان
    - جنس : پلاستیک



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 40000 تومان


    در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • المنت برقی آب جوش آور یک محصول جدید بوده که به صورت یک المنت با کلیپس اتصال به سر هر نوع لیوان و یا ظرف دلخواه شما مانند فلاسک، تشت، سطل و ... توسط برق شهری (220ولت) به راحتی روشن می شود.

    قيمت : 69000 تومان
  • شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال ، مبل ، ماشین لباس شویی، کمد ، ویترین و … را به راحتی از زمین بلند کرده و جابه جا کنید.

    قيمت : 79000 تومان
  • توسط دستگاه پلمپ حرارتی کیسه به راحتی کیسه های فریزر و پلاستیکی را پلمپ کنید. این محصول برای نگه داری مواد غذایی داخل یخچال و یا فریزر بسیار مناسب است زیرا درب کیسه های حاوی مواد غذایی را به خوبی می بندد و اجازه ورود هوا را به داخل بسته نمی دهد.

    قيمت : 89000 تومان
  • تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان