ماکت موتور هوندا CG125
  • ماکت موتور هوندا CG125

    ساخت ایران در بسته بندی بسیار شکیل

    فرمان متحرک و چرخ های گردان

    رعایت جزئیات نسخه واقعی


    قیمت : 39000 تومان



    هوندا CG 125 یکی از مشهورترین موتورها در سطح جهان است که نخستین بار در سال 1976 توسط هوندا ژاپن معرفی شد و به بسیاری از کشورهای جهان راه پیدا کرد از جمله ایران خودمان. این ماکت توسط شرکتی ایرانی به زیبایی طراحی شده است که تمام جزییات و ویژگی های نسخه اصلی موتور در طراحی آن رعایت شده است و در اختیار دوستداران موتورهای ماکتی پلاستیکی قرار گرفته است.


    قیمت : 39000 تومان



    ویژگی های ماکت موتور هوندا CG125 :
    - دارای فرمان متحرک و چرخ‌های گردان
    - مناسب برای گروه سنی 3 سال به بالا
    - دارای پایه نگهدارنده موتورسیکلت
    - ساخت ایران در بسته بندی شکیل
    - رعایت جزئیات شاسی و موتور
    - ابعاد: 26 سانتی متر طول
    - جنس بدنه: پلاستیک
    - رنگ بدنه: ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 39000 تومان


    مینی چراغ پر قدرت چندکاره COB یک وسیله با چندکارایی جالب می باشد. جنس بدنه چراغ کار آلیاژ آلومینیوم و مقاوم در برابر ضربه می باشد.

    قيمت : 149000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان