ماکت وانت مزدا دوکابین
  • ماکت وانت مزدا دوکابین

    ساخت ایران در بسته بندی بسیار شکیل

    هدیه ای نوستالژی و ارزنده

    مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین


    قیمت : 59000 تومان



    اگر به ماشین و به خصوص خودروهای ایرانی علاقه مند هستید و اهل جمع آوری ماکت های اتومبیل ها هستید پیشنهاد ما به شما ماکت وانت مزدا دوکابین است. طراحی و زیبایی این ماکت شما را متحیر خواهد کرد. این ماکت از کیفیت بسیار بالائی برخوردار است و شما در همان نگاه اول به این نکته پی خواهید برد. تمامی جزئیات این ماکت همانند خودروی اصلی مزدا دوکابین 2000 بوده و طراحان این ماکت، سعی کرده اند تمامی آپشن ها و کوچک ترین جزئیات را نیز از قلم نیاندازند. جنس بدنه ی ماکت وانت مزدا دوکابین از پلاستیک با کیفیت بالا تولید شده است. ماکت وانت مزدا دوکابین در 5 رنگ (آبی، قرمز، سفید، طوسی و زرد) ارائه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ماکت مزدا:
    - ساخت ایران در بسته بندی شکیل
    - مناسب کلکسیونرها و نمایشگاه ماشین
    - ماکت دکوری نمونه بسیار واقعی این خودرو
    - طراحی بسیار خیره کننده و جذاب
    - ابـعاد: 24*10*9 سانتـی متر
    - هدیه ای نوستالژی و ارزنده
    - جنس بدنه: پلاستیک
    - رنگ بدنه: ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    این محصول از نوع فندک های الکتریکی ( برقی ) است ک سوخت آن ها از طریق منبع تغذیه ( باطری ) است و نوع شعله ی آن ها، صاعقه ای می باشد.

    قيمت : 369000 تومان
  • از برش زن هندوانه با طراحی زیبا و خاص علاوه بر برش هندوانه می توان برای میوه هایی نظیر خربزه ، گرمک ، طالبی و … هم استفاده کرد.  با توجه به کاربرد این اسلایسر هندوانه به راحتی میوه را چاقو بزنید و آن را جدا کنید به طوری که ابعاد آن یکسان است. کاربرد این محصول به گونه ای است که در قسمت جلویی آن یک تیغه قرار دارد که میوه را به راحتی برش می زنید و آن را جدا کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • پایه نگهدارنده گوشی موبایل با بادکش های لاستیکی بسیار قوی قابلیت چسبندگی برروی هر سطحی از جمله داشبورد خودرو، شیشه جلویی اتومبیل، میز کار و غیره را خواهد داشت.

    قيمت : 119000 تومان
  • عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد.

    قيمت : 59000 تومان