دستبند چرم رومی
  • دستبند چرم رومی(طرح طلا)

    هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت

    بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید

    طراحی فوق العاده علامت عدد رومی


    قیمت : 29000 تومان



    زیورآلات چرم و استیل این روزها جای خودشان را در خریدهای ارزان و گاها مداوم خانم‌ها و آقایان باز کرده اند. بنابراین حتی وقتی قرار است اسپرت بپوشید هم می توانید روی آن حساب کنید. دستبند چرم رومی(طرح طلا) نمونه‌ای از زیورهای ظریف و در عین حال پرطرفدار از جانب آقایان و خانم ها است که با اکثر رنگ‌های لباس همخوانی داشته و در عین حال با طراحی خلاقانه علامت دو به زبان رومی (طرح طلا) بسیار متفاوت دیده می‌شود. دستبند چرم رومی(طرح طلا) در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای عرضه شده است که هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 29000 تومان



    ویژگی های دستبند چرم رومی (طرح طلا) :
    - هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت
    - ارائه شده در دو رنگ مشکی و قهوه ای
    - طراحی فوق العاده شيک و جديد
    - قابلیت سایز برای انواع مچ ها
    - باز و بسته شدن آسان قفل
    - چرم منعطف و با کیفیت
    - چنس: چرم مصنوعی
    - دارای رنگ ثابت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 29000 تومان


    با هات بانز می توانید ده ها مدل مو را برای خود در کوتاه ترین مدت ایجاد کنید که شما را جذابتر و شادابتر نشان دهد. با هر نوع و اندازه مو میتوانید به مدل دلخواه خود در آیید. محصولي ويژه برای مشکل پسندان.

    قيمت : 19000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

    قيمت : 39000 تومان
  • پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

    قيمت : 45000 تومان
  • گردنبند Like جدیدترین و پر طرفدارین گردنبند عرضه شده در سال 2012، بهترين هديه به طرفداران شبكه هاي اجتماعي. با طراحی تحسين بر انگيز و ظرافت خيره كننده. برای اولین بار در ایران...

    قيمت : 19000 تومان