ساعت هوشمند مدل M3
  • ساعت هوشمند مدل M3

    قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون


    هشدار تماس ها و پیام های دریافتی

    پایش فعالیت روزانه و گزارش آن


    قیمت : 129000 تومان



    در مقایسه با نسخه قبلی، این نوآوری یک به روز رسانی تمام عیار محسوب می شود. بر خلاف مدل های قبلی، ساعت هوشمند مدل M3 جدید دارای صفحه نمایش لمسی OLED با ابعاد 0.78 اینچ است. ساعت هوشمند مدل M3 برای کنترل فعالیت های روزانه بدن و نیز پیگیری تمرینات ورزشی طراحی شده است. از مهمترین قابلیت های این دستبند می توان به خواندن پیام ها های (فیس بوک، توئیتر و واتس اپ)، اعلان تماس ها، سنسور تست فشار خون، شمارش تعداد ضربان قلب در دقیقه، نمایش میزان اکسیژن خون، نظارت بر میزان و کیفیت خواب و گام شمار و ... اشاره کرد. طراحی زیبا میتواند موضوع مهم و قابل توجه ای در انتخاب یک گجت پوشیدنی مثل ساعت هوشمند محسوب شود. ساعت هوشمند مدل M3، از جمله ساعت های هوشمند موجود در بازار می باشد که علاوه بر طراحی زیبا از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های ساعت هوشمند مدل M3 :
    - شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ
    - قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون
    - دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی
    - محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها
    - پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و ...
    - دارای صفحه نمایش رنگی
    - دارای سنجش فشار خون
    - قابلت امکان انتخاب تم
    - شمارشگر ضربان قلب
    - اتصال از طریق بلوتوث
    - امـکان تنظیم هشدار
    - پایش وضعیت خواب
    - هشدار عدم تحرک
    - محاسبه‌ی کالری
    - مقاوم در برابر آب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858 یک میکروفون همه کاره با قابلیت اتصال بی سیم(بلوتوثی) و باسیم به گوشی های هوشمند اندروید و IOS ،انواع پلیرها و کامپیوتر می باشد. این دستگاه از جنس ABS و آلومینیوم ساخته شده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز سه لایه می باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • هندزفری بلوتوث طرح اپل ایرپاد - Airpods i7s با طراحی شیک و زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. با توجه به اینکه اکثر هندزفری های بلوتوث موجود تک گوش می باشند و برای گوش دادن به موزیک یا دیدن فیلم مناسب نیستند، مدل Airpods i7s با دارا بودن دو گوشی که قابلیت استفاده همزمان را دارد میتواند نیازهای اینچنینی شما را از بر طرف کند.

    قيمت : 249000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان