کفش مردانه Maserati
  • کفش مردانه Maserati

    کیفیت ساخت بالا و فوق العاده شيک

    برند برتر و جهانی Maserati


    ارائه شده در سايز های 41 تا 44


    قیمت : 249000 تومان



    جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Maserati کفش اسپرت و بسیار لاکچری است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید. این کفش زیره فوق العاده زیبایی دارد که علاوه بر زیبایی و طراحی خاص از استحکام بالایی هم برخوردار بوده که از جنس PU می باشد و بسیار مقاوم است. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 و رنگ مشکی عرضه شده است که می توانید هنگام تکمیل فرم سفارش سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


    قیمت : 249000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Maserati :
    - سايز بندی 41 تا 44 (انتخاب سايز هنگام ثبت سفارش)
    - جنس رویه: چرم مصنوعی
    - فوق العاده زیبا و سبک
    - جنس زیره: PU نرم
    - رنگ بندی: مشکی



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 249000 تومان


    این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که دقیقا طرح اپل واچ (سری 3) طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 119000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • ست سوئیشرت و شلوار Mercedes-Benz دارای جنس نخ و پنبه و رنگ آن مشکی می باشد که مدل سویشرت آستین بلند است.مزايای طرح Mercedes-Benz سبک و راحت، دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت، شیک و سايزبندي آن فري سايز است.

    قيمت : 349000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • ساعت مچی Swatch مدل Bubble جديدترين محصول كمپاني محبوب سواچ باشد که دارای 4 رنگ سرمه ای ، قهوه ای ، مشکی و فیروزه ای می باشد (قابلیت انتخاب رنگ در سبد خرید) و جنس بند از سیلیکون بسیار نرم است.

    قيمت : 59000 تومان