تی شرت سه بعدی Dream
  • تی شرت سه بعدی Dream

    تی شرت 3D بدون برجستگی


    جنس ویسکوز فوق العاده با کیفیت

    فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)


    قیمت : 59000 تومان



    تی شرت سه بعدی Dream یکی از شیک ترین و زیباترین تیشرت های مردانه موجود در بازار می باشد‏.‏ این تیشرت یقه گرد و آستین کوتاه بوده و جنس آن ویسکوز درجه یک می باشد و چاپ بی نظیر این تی شرت به گونه ای است که نمایی کاملا سه بعدی داشته و طراحی آن هر کسی را شگفت زده کرده و توجه همگان را به خود جلب می کند و بسیار مورد پسند جوانان علاقمند به مد است‏.‏ تی شرت سه بعدی Dream را می توانید با انواع شلوار های خود اعم از شلوار لی، کتان، پارچه ای و… ست کنید‏.‏


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های تی شرت سه بعدی Dream :
    - سايزبندی : فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طرح سه بعدی بدون برجستگی
    - دارای جنس ویسکوز درجه یک
    - شانه به شانه: 42 سانتی متر
    - قد تی شرت: 65 سانتی متر
    - بسیار حیرت انگیز و زیبا



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان
  • ساعت های سری Ice Watch ساعت های مدرن و فوق العاده شیک است که به علت تنوع رنگی برای ست کردن با لباس ها بسیار مناسب است. این ساعت دارای 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد.

    قيمت : 229000 تومان
  • تابستان امسال هم ما زیبایی پوشش را به شما هدیه می کنیم. مانتو تابستانه طرح آرتمیس دوخته شده از بهترین پارچه شانتون است که پوششی مناسب برای فصل تابستان است. 

    قيمت : 149000 تومان
  • یکی از اکسسوری‌های مهم و کاربردی کیف پول است. کیف پول‌ها در اندازه، مدل و رنگ‌های مختلف طراحی می‌شوند و بیش  وسیله‌ای برای نگهداری پول و کارت‌های بانکی و موبایل هستند.

    قيمت : 159000 تومان