ست تی شرت و شلوار Black White
  • ست تی شرت و شلوار Black White

    طراحی فوق العاده شیک


    جنس فوق العاده عالی مناسب فصل

    فری سایز (مناسب سایز های لارج و ایکس لارج)


    قیمت : 99000 تومان



    در انواع فصول باید به فکر لباس هایی باشیم که طبیعتا ست تی شرت و شلوار یکی از گزینه های پرطرفدار و کارامد بین خانم ها و آقایان هست. ست تی شرت و شلوار Black White دارای جنس پارچه نخ و پنبه درجه یک می باشد که مدل تی شرت آستین کوتاه سفید و دارای چاپ بسیار شیک است. مزايای ست Black White سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های ست تی شرت و شلوار Black White :
    - فری سایز (مناسب برای لارج/ایکس لارج)
    - طراحـی مـدرن مخصـوص جوانـان
    - جنس پارچه: نخ و پنبه درجه یک
    - قد تی شرت: 68 سانتی متر
    - عرض شانه: 42 سانتی متر
    - فاق شلوار: 35 سانتی متر
    - قد شلوار: 106 سانتی متر
    - آستین کوتاه




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    هودی مردانه مدل Kangaro. این هودی های فوق العاده شیک با رنگ مشکی و طرح ساده ارائه شده اند و از این رو کاربرد بسیاری چه در مهمانی و جشن ها و چه در مدرسه و دانشگاه دارند.

    قيمت : 199000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • عینک زنانه اپیروس به همراه کیف و دستمال اورجینال. طراحي بی نظیر و خیره کننده ويژه سال 2013، فوق العاده زیبا و شیک با کیفیت استثنایی برای اولین بار در ایران ...

    قيمت : 49000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان