کفش دخترانه Ozzy
  • کفش دخترانه Ozzy

    طراحی جديد و فوق العاده زیبا


    مدل جدید و شیک هولوگرامی

    سایز بندی : 37 الی 40



    قیمت : 229000 تومان



    امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و سفر می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه Ozzy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید و همینطور برچسب های هولوگرامی بسیار شیک آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ سفید از جنس رویه ترکیبی و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Ozzy:
    - جنس رویه: ترکیبی (بافت و چرم مصنوعی)
    - کیفیت ساخت بسیار بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PU ابری
    - سایزبندی: 37 تا 40
    - رنگ بندی: سفید



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    ظاهر متفاوت و خاص این ساعت به شکلی هست که برای هر تیپی مناسب هستش. البته برای تیپ های رسمی و مجلسی خیلی قشنگتر و زیباتره ...

    قيمت : 149000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • تی شرت لاغری Slim-N Lift برای مردان یک انقلاب در کوچک کردن شکم است. این جلیقه می تواند شکمتان را صاف تر کند و سریعا به بدنتان شکل بدهد! يک راه حل آسان و سريع فقط در عرض چند ثانيه

    قيمت : 99000 تومان
  • بند عینک مرواریدی دخترانه، ساخته شده از سنگ های متعدد با ترکیب رنگی چشم نواز علاوه بر کارایی ، چهره ی منحصر به فردی را به عینک شما می دهد.

    قيمت : 49000 تومان