شلوار اسلش مردانه طرح Neon
  • شلوار اسلش مردانه طرح Neon

    طراحی بسیار شیک و طراحی روز نایک

    شیک و مناسب دورهمی ها

    جنس ملانژ درجه یک


    قیمت : 109000 تومان



    شلوار اسلش مردانه طرح Neon از شلواری های اسلش بسیار راحت شرکت نایک و پر طرفدار این روز ها است که دارای جنس پارچه ملانژ درجه یک و طراحی بی نظیر، که جلوه ای ویژه به تیپ و استایل شما می بخشد. این شلوار نه تنها در منزل، بلکه در گردش، باشگاه و خارج از منزل می تواند مورد استفاده قرار گیرد. شلوار اسلش Neon به صورت فری سایز بوده و کسانی که سایز آن ها لارج و ایکس لارج می باشد می توانند از آن استفاده نمایند.


    قیمت : 109000 تومان



    ویژگی های شلوار اسلش مردانه طرح Neon :
    - فری سایز (مناسب سایزهای لارج تا ایکس لارج)
    - قد شلوار : 105 سانتی متر
    - فاق شلوار: 36 سانتی متر
    - دارای کمر کشی پهن
    - جنس: ملانژ درجه یک





    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 109000 تومان


    کیف پول و موبایل Sosha. این کیف های فوق العاده کاربردی دارای جای پول، تعداد متعدد کارت عابر بانک و  گوشی موبایل هستند و به خوبی از گوشی موبایل شما محافظت می نمایند.

    قيمت : 59000 تومان
  • سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری PRADA یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند.

    قيمت : 139000 تومان
  • انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای پیاده روی، ورزش و دویدن بسیار مناسب است. رنگ بسیار زیبای آن شیکی و جذابیت را در انتخاب استایل شما میدهد...

    قيمت : 219000 تومان