ساعت مچی هوشمند اذان گو
  • ساعت مچی هوشمند اذان گو

    قرائت اذان و دعای فرج در صورت تنظیم

    نمایشگر بسیار بزرگ و جذاب

    بند سیلیکونی مشکی



    قیمت : 59000 تومان



    ساعت مچی هوشمند اذان گو که به تازگی روانه بازار شده است ساعتی بسیار با کیفیت با طراحی ساده اما شیک می باشد که دارای ساعت و تقویم بوده و همچنین قابلیت تنظیم آلارم با دو زنگ ساده و یا زنگ با صدای دلنشین اذان می باشد. این ساعت قابلیت قرائت دعای فرج بعد از قرائت اذان را نیز دارد. این محصول با برگه راهنمای فارسی و پکیجینگ ساده و شیک عرضه شده است و بسیار مناسب برای هدیه یا ... می باشد.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی هوشمند اذان گو :
    - دارای کلید انتخاب برای زنگ ساده یا اذان
    - قابلیت نمایش ساعت و تاریـخ
    - دارای برگه راهنمای فارسی
    - طراحی زیبا و منحصر به فرد
    - جنس سیلیکونی مرغوب
    - دارای جعبه کادویی
    - قرائت دعای فرج



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    طرح مد روز و مورد پسند دختران جوان. فوق العاده شیک و با کیفیت. امکان استفاده در باشگاه و فضای باز. ارائه شده در 2 رنگ صورتی و سبز با خطوط هایلایت.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • ست کیف و کفش تایپو. اگر به دنبال ست کیف و کفش زیبا، سبک و راحتی هستید که توجه همگان را به خود جلب کند این ست مناسب ترین انتخاب خواهد بود.

    قيمت : 269000 تومان
  • جوانان و نوجوانان امروزه همواره به دنبال آخرین طرح ها و مد لباس و کفش هستند. کفش مردانه Skechers کفشی است که سلیقه همگان را بر طرف می نماید.

    قيمت : 199000 تومان