صفحه گرمکن لیوان برقی
  • صفحه گرمکن لیوان برقی

    قابل استفاده برای ماگ، شیشه شیر، لیوان شیشه و فلزی

    برای استفاده در منزل، محل کار ، مسافرت و ..

    قابل استفاده با برق 220 ولت


    قیمت : 35000 تومان



    دیگر نگران سرد شدن شیر ، چای و قهوه درپشت میز خود نباشید. کافی است صفحه گرمکن لیوان برقی را به برق زده و لیوان خودرا بر روی آن قرار دهید. با استفاده از این دستگاه شما می توانید بدون استفاده از قوری دمنوش ها و حتی چای سبز را داخل لیوان دم کنید! شیر داخل شیشه شیر را گرم نگه دارید. صفحه گرم نگهدار لیوان مناسب استفاده پشت میز در محل کار ، اداره و منزل می باشد.


    قیمت : 35000 تومان



    ویژگی های صفحه گرمکن لیوان برقی :
    - قابلیت گرم نگهداشتن نوشیدنی تا زمانی که بخواهید
    - برای استفاده در منزل، محل کار ، مسافرت و ..
    - قابل استفاده با برق 220 ولت
    - دارای کلید خاموش و روشن
    - قابلیت تمیز کردن آسان
    - چراغ نمایشگر



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 35000 تومان


    جا مسواکی و دستگاه خمیردندان اتوماتیک مدرن که با استفاده از این محصول بدون نیاز به برق و باتری از تکنولوژی جدید میتونید استفاده کنید و از آن لذت ببرید و از هدر رفتن خمیر دندان جلو گیری کنید و جلوه خاصی به سرویس بهداشتی منزل خود بدهید

    قيمت : 179000 تومان
  • گلدان آبی دیواری طرح ماهی در عین زیبایی کاربردهای بسیاری دارند که مهم ترین آنها بی نیاز کردن گیاه و گل از آب دادن توسط شماست، گلدان هایی که به صورت خودکار گل و گیاه شما را آبیاری می کنند.

    قيمت : 49000 تومان
  • امروزه ماگهای دو جداره در طرح ها و سایزهای مختلف به وفور یافت می شوند.‌این ماگها چه در منزل یا محیط کار و چه به هنگام سفر به کار می آیند.‌ ماگ سفری مدل Enjoy The Coffee دیواره ای دو جداره دارد که از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده و برای نگهداری طولانی مدت دمای نوشیدنی های گرم و سرد قابل استفاده است.‌درپوش این ماگ به صورت پیچی بسته می شود و از ریزش و نشت مایعات کاملا جلوگیری بعمل می آورد.

    قيمت : 279000 تومان
  • این محصول وارداتی بوده و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود داره ، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید

    قيمت : 89000 تومان
  • دستکش چراغ دار حرفه ای که می تواند در موارد مختلف کارایی خاص خود را داشته و بسیار به کمکتان بیاید!  اگر تعمیر کار و یا مکانیک ماشین آلات هستید و یا اگر به کمپینگ و گردش در طبیعت علاقه دارید این دستکش چراغ دار جدید می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد تا بتوانید در تاریکی ها براحتی روشنایی لازم را در اختیار داشته باشید.

    قيمت : 139000 تومان