ترازو دیجیتال دستی
  • ترازو دیجیتال دستی

    مناسب برای اندازه گیری وزن ساک، کیف یا کیسه

    ظرفیت قابل اندازه‌گیری : 1 الی 40 کیلوگرم

    همراه همیشه شما در مسافرت


    قیمت : 129000 تومان



    ترازو دیجیتال دستی وسیله ای کاربردی در هر خانه و همراه همیشگی در مسفارت می باشد، با این وسیله شما میتوانید براحتی تا وزن 40 کیلوگرم را با دقت 50 گرم وزن نمایید و به دلیل وجود قلاب کار با این وسیله بسیار آسان بوده و مصارف زیادی دارد. این ترازو به وسیله یک باتری سکه ای تغذیه میشود و از دقت بسیار بالایی برخوردار است. دارای واحدهای اندازه گیری کیلوگرم و پوند است. دارای ابعاد کوچک و حمل آسان است. جنس آلیاژ بکار رفته در قلاب بسیار محکم و بادوام می باشد. ترازو دارای صفحه نمایش دیجیتال است که نشانگر میزان باطری، واحد های اندازه گیری و نشانگر وزن می باشد.


    قیمت : 129000 تومان



    ویژگی های ترازو دیجیتال دستی :
    - مناسب برای اندازه گیری وزن ساک، کیف یا کیسه
    - ظرفیت قابل اندازه‌گیری : 1 الی 40 کیلوگرم
    - دارای حلقه آویز برای معلق نگهداشتن
    - قابلیت اندازه‌گیری به کیلوگرم و پوند
    - دارای قلاب برای آویزان کردن اشیا
    - همراه همیشه شما در مسافرت
    - نحوه تنظیم به صورت اتوماتیک
    - دارای صفحه نمایشگر LCD
    - وزن کشی بسیار سریع



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 129000 تومان


    مگنت یخچال یا رو یخچالی، عروسک‌، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک، به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می‌شوند. 



    قيمت : 59000 تومان
  • تفنگ حباب ساز ساخته شده از ABS بوده که با سه باطری قلمی کار می کند. روی محصول دکمه خاموش و روشن وجود دارد. مایع مخصوص همراه دستگاه ارائه شده و در صورت اتمام می توان از مخلوط شامپو فرش و آب استفاده کرد.

    قيمت : 119000 تومان
  • رخت آويز جادويي و شگفت انگيز واندر هنگر حجم کمد لباس شما را 5 برابر مي کند. با رخت اویز واندر هنگر لباسهای شما دیگر چروک نخواهد شد. وسیله ای مخصوص زندگی های امروزی ...

    قيمت : 89000 تومان
  • دستمال حوله ای آشپزخانه میکروفایبر 20 عددی مناسب شستشو و آبگیری ظروف و سطوح داخل آشپزخانه  با قدرت جذب بسیار بالا، بدون پرزدهی و شستشوی راحت و همچنین قابل استفاده برای تمیز کردن صفحه موبایل، مانیتور، تلویزیون و خودروی شما، بدون ایجاد خش هیچ لکه ای را به جا نمی گذارد.

    قيمت : 269000 تومان
  • اگر به دنبال ظرف و گالن مناسب برای کمپینگ و سفر هستید، گالن تاشو حاضر یک گزینه عالی است.این گالن دارای خصوصیات منحصر به فردی است که آن را به یک وسیله عالی و ضروری برای سفر تبدیل کرده است.

    قيمت : 189000 تومان