ست 6 عددی شات طرح اسکلت
  • ست 6 عددی شات طرح اسکلت

    استفاده برای شات های انواع نوشیدنی و قهوه

    استفاده به عنوان دکوری در ویترین

    جنس : شیشه بسیار مقاوم


    قیمت : 69000 تومان



    ست 6 عددی شات طرح اسکلت یک محصول زیبا و فانتزی است که مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد است. این ست شات اسکلت با توجه به طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به سمت خود هدایت کرده است. جنس ست 6 عددی شات طرح اسکلت از شیشه می باشد و دارای سایز ارتفاع 4.5 سانتی متری و قطر 6 سانتی متری هستند و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. طراحی این لیوان کوچک اسکلت بر گرفته از صورت اسکلت است که با پر کردن انواع نوشیدنی در این نیم لیوان اسکلت، تصویر صورت اسکلت را بهتر مشاهده خواهید کرد. از ست 6 عددی شات طرح اسکلت علاوه بر استفاده برای نوشیدنی های سرد می توان برای نوشیدنی های گرم برای شات های انواع قهوه و اسپرسو و … استفاده کنید.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های ست 6 عددی شات طرح اسکلت :
    - قابل استفاده در کافه ها، بستنی فروشی ها و ...
    - استفاده برای شات های انواع نوشیدنی و قهوه
    - مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد
    - استفاده به عنوان دکوری در ویترین
    - سایز : ارتفاع 6cm و قطر 4.5cm
    - طراحی جالب و متفاوت و خاص
    - جنس : شیشه بسیار مقاوم
    - بسته بندی شده در كارتن



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    آویز کفش طبقاتی داخل کمد محصولی نوین و بسیار کاربردی است. این آویز به صورت قفسه ای همراه با گیره آویز چسبی جهت آویزان کردن داخل کمد و یا پشت درب می باشد.

    قيمت : 89000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان
  • ظرف غذای لانچ باکس از الیاف کاملا طبیعی ساخته شده و فاقد هر گونه مواد شیمیایی میباشد.این ظرف دارای قاشق و چنگال بوده و وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری غذا هنگام خروج از منزل است.

    قيمت : 299000 تومان
  • چراغ سولار حیاطی و باغی با رنگ نور زرد طرح شعله متحرک آتش که بخاطر حالت کم و زیاد شونده تابش دقیقاً یادآور نور مشعل خواهد بود. در قسمت بالایی محصول یک پنل خورشیدی قرار دارد که در طول روز نور خورشید را جذب نموده و از طریق آن باتری داخلی خود را شارژ می نماید.

    قيمت : 299000 تومان
  • هم قیچی، هم بازکن، هم کابل کش و هم چاقو! این قیچی جادویی 8 کاره باورنکردنی در هر زمینه ای مفید خواهد بود. محصولی کاملاً جدید که باید در کار آشپزخانه خود داشته باشید و کار شما را آسان‌تر می‌کند و نمی‌توانید نزدیک آن باشید.

    قيمت : 199000 تومان