کفش دخترانه Adidas طرح +Energy
  • کفش دخترانه Adidas طرح +Energy

    طراحی شده توسط برند معروف Adidas

    عرضه شده در سایزهای 37 تا 40

    فوق العاده سبک و راحت



    قیمت : 139000 تومان



    کفش دخترانه Adidas طرح +Energy مناسب خانم‌ هایی است که مشکل پسند هستند.امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است. این کفش‌ها را در تفریح و ورزش می‌توان پوشید و هم در فعالیت‌های روزمره در خیابان و پارک و حتی در اداره و مدرسه و دانشگاه. کفش دخترانه Adidas طرح +Energy کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز آن به ویژه کفی آن و سبکی آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا تک رنگ بوده و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد. این کفش ها دوام و کیفیت بالایی داشته و مورد پسند دختران مشکل پسند واقع می شود.


    قیمت : 139000 تومان



    ویژگی های کفش دخترانه Adidas طرح +Energy :
    - جنس رویه: چرم صنعـتی (مصنوعـی)
    - دارای بند های بسیار شیک و لاکچری
    - عرضه شده در سایزهای 37 تا 40
    - ماسب پیاده روی، دویدن و ورزش
    - طراحی زیبا و کیفیت بی نظیر
    - کفی پرسی فاقد دوردوزی
    - جنس زیره: PU ابری
    - با کیفیت و مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 139000 تومان


    کفش ساقدار مردانه Black ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • معرفی اجمالی ساعت مچی Chanel مدل Rotation جنس بند ساعت مچی چنل از فلز قابل انعطاف ودر رنگ های متنوع است . قفل ساعت مچی زنانه به صورت آهنربایی می باشد. صفحه دارای نگین ها درخشان است . از ویژگی های منحصر به فرد این ساعت مچی این است که صفحه ساعت با جا به جایی ، حرکت می کند.

    قيمت : 99000 تومان
  • کفش ونس ساقدار گزینه ای بسیار مناسب برای فصل های سرد بوده که این نیم بوت انتخاب بسیاری از افراد برای فصول گرم نیز می باشد. این کفش با شلوارهای جین دمپافیت و حتی مام استایل دارای جذابیت خاص و منحصر به فرد خود می باشد.

    قيمت : 349000 تومان
  • این محصول یکی از جذابترین ساعت های ال ای دی موجود در بازار است که با طرح اپل واچ طراحی شده است. صفحه نمایشی و مستطیل شکل ساعت در ابعاد 32 × 38 میلی‌متر طراحی شده و ضخامت آن در قسمت بدنه 10 میلی‌متر است.

    قيمت : 199000 تومان