سری آب پاش دستی 8 حالته
  • سری آب پاش دستی 8 حالته

    مناسب آبیاری، تمیز کردن حیاط و شستن ماشین و ...

    مناسب برای انواع اتصالات و آبیاری با شلنگ

    قابلیت کنترل فشار آب با استفاده از اهرم


    قیمت : 59000 تومان



    سری آب پاش دستی 8 حالته ابتکار یکی از ابزارهای دستی بسیار کاربردی و مناسب برای آبیاری و شست‌وشو محسوب می‌شود. این محصول که با نام آب پاش 8 حالته شناخته می‌شود برای ایجاد تغییر در سرعت و فشار آب خروجی از شلنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصول فوق با برخورداری از تکنولوژی ویژه‌ای که در قسمت داخلی آن به‌کار رفته است می‌تواند آب را در 8 حالت مختلف روی سطح مورد نظر بپاشد. برای این منظور کافی است بخش سری آبپاش را چرخانده و روی حالت مورد نظر خود قرار دهید. سری آب پاش دستی 8 حالته دارای بدنه پلاستیکی و اهرم دستی فایبر گلاس برای کنترل فشار آب می باشد و قابلیت پاشش آب در 8 حالت مختلف را دارد. از این آبپاش می توان به عنوان کارواش، آبیاری و شستشو استفاده نمود.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های سری آب پاش دستی 8 حالته :
    - دارای 8 حالت آبیاری : دوش، مخروطی، تخت، مرکزی، مه ساز، جت، تمام قدرت، آبکشی
    - سری آبپاش از جنس فایبرگلاس با مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار
    - مناسب آبیاری، تمیز کردن حیاط و شستن ماشین و ...
    - قابلیت کنترل فشار آب با استفاده از اهرم فایبر گلاس
    - دارای بدنه ارگونومیک برای استفاده آسانتر کاربر
    - ساخته شده از بدنه پلاستیکی بسیار مقاوم
    - مناسب برای انواع اتصالات و آبیاری با شلنگ
    - قابلیت کنترل فشار آب با استفاده از اهرم
    - کاربرد خانگی، عمومی، خودرویی
    - قابلیت تنظیم فشار آب خروجی
    - استفاده بسیار آسان
    - شستو و شوی بهتر
    - ساخت کشور ایران
    - کاهش مصرف آب



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    چراغ خورشیدی دیواری سنسور دار علاوه بر نور بسیار بالای خود کاملا ضد آب و بی نیاز از سیم کشی و برق شهری میباشد و شما را از استفاده از برق شهری بی نیاز میکند. 

    قيمت : 299000 تومان
  • نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد. 

    قيمت : 119000 تومان
  • پالس اکسیمتر انگشتی Fingertip Pulse Oximeter مدل LK88 یک نوع تست راحت و بدون درد برای سنجش سطح اکسیژن اشباع خون و نرخ ضربان قلب می باشد که نشان دهنده ی این است که تا چه اندازه ای اکسیژن را به نقاط دور بدن مثل دست ها و پا ها می فرستد.

    قيمت : 259000 تومان
  • کاور پلاستیکی ظروف در بسته های 50 عددی محصولی بی نظیر و پرکاربرد ، دارای کش دور دوز برای پوشش کامل بشقاب و ظرف غذا بدون نگرانی بابت بیرون ریختن آن ، بنابراین همواره پوششی کامل برای ظرف حاوی مواد غذایی در برابر غبار ، آلودگی ، تماس حشرات و … خواهد بود.

    قيمت : 59000 تومان
  • جا اسکاجی فلزی روشیری که بدون سوراخ کاری و مته روی شیر آب و یا دوش نصب می شود و مناسب برای نگه داشتن اسفنج، پد شستشو، اسکرابر نایلونی، برس، صابون، شامپو، شستشوی بدن و سایر لوازم حمام و آشپزخانه در جایی که نیاز دارید.

    قيمت : 129000 تومان