کفش کالج مردانه طرح Maserati
  • کفش کالج مردانه طرح Maserati

    قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت


    ارائه شده در سایزبندی 40 تا 44

    بسیار نرم و ماندگار



    قیمت : 199000 تومان



    کالج از آن کفش‌هایی است که همیشه و همه جا به کار‌مان می‌آید؛ در محل کار، در گشت‌ و گذارهای روزانه، در دانشگاه و مدرسه و خلاصه هرجا که دلمان کفشی بخواهد که هم زیبا باشد هم راحت. کفش کالج مردانه طرح Maserati جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید. کفش کالج مردانه طرح Maserati در سایز 40 تا 44 عرضه شده اند و قطعا از خرید آن با این کیفیت بالا و قیمت پایین احساس رضایت خواهید نمود.


    قیمت : 199000 تومان



    ویژگی های کفش کالج مردانه طرح Maserati :
    - قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت
    - سایز بندی: 40 الی 44 (با قابلیت انتخاب سایز)
    - جنس رویه: چرم صنعتی درجه یک
    - کیفیت ساخت بالا و مقاوم
    - جنس زیره: PVC مرغوب
    - رنگ بندی : مشکی
    - بسیار نرم و راحت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 199000 تومان


    ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • پکیج 3 عددی نظم دهنده تاشو کفش محصولی با طراحی نوین و در عین حال بسیار کاربردی جهت استفاده در منزل است. این نظم دهنده از جنس پلاستیک مقاوم و تا حدی منعطف تولید شده و دارای دو طبقه متصل به هم می باشد.

    قيمت : 79000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • شرکت Lacoste، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی Lacoste مدل Papillon جديدترين محصول كمپاني محبوب لاگوست مي باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • ساعت مچی LED طرح شیائومی یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت مچی LED طرح شیائومی را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 69000 تومان