ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals
  • ساعت مچی دخترانه GUCCI مدل Minimals

    طراحی لاکچری زیبا و بسیار مدرن

    بند چرم مصنوعی

    همراه با جعبه


    قیمت : 89000 تومان



    شرکت GUCCI، یکی از تولیدکنندگان ساعت‌های مچی با طرح‌های خاص و زیبا است. ساعت های ساخت این شرکت ساعت‌هایی دارای طرحی اسپرت و کلاسیک هستند. ساعت مچی GUCCIL مدل Minimals جديدترين محصول كمپاني محبوب GUCCI مي باشد. اين ساعت با شكل و شمايلي متفاوت جزو خانواده‌ی ساعت‌های مچی با طراحی مدرن می باشد. ساعت مچی GUCCI مدل Minimals ، با توجه به قیمت مناسب دارای طرحی شیک و نو است که با توجه به کیفیت ساخت آن یک انتخاب خوب برای کسانی است که به دنبال ساعتی با قیمت مناسب و کیفیت خوب می باشند. (این ساعت به صورت طرح از نمونه اصلی تولید شده است و کپی می باشد)


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی GUCCI مدل Minimals:
    - طراحی لاکچری زیبا و بسیار مدرن
    - انتخابی مناسب برای هدیه
    - قطر صفحه 35 میلیمتر
    - بند چرم مصنوعی
    - همراه با جعبه




    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    کفش کالج مردانه BROWN FOX جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ قهوه ای موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد و در کنار شلوار‌های جین به زیبا‌تر شدن استایل کمک می‌نمایید.

    قيمت : 199000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 259000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • تی شرت آستین بلند Rebel. این تی شرت های شیک و پر طرفدار با طرحی مدرن و رنگ مشکی با کیفیت و دوختی عالی عرضه شده اند و با داشتن آستین بلند متناسب با فصل هستند.

    قيمت : 199000 تومان
  • این محصول دارای کلاه بوده که کلاه به هودی متصل است و همچنین جلوی هودی جیب کانگرویی تعبیه شده است. سبک و راحت, دوخت تميز و طراحی زیبا است که اسپرت ، شیک و سايزبندي آن فري سايز است و مناسب براي باشگاه ,خانه و مهمانی و … می باشد. وزن و اندازه آن بسیار سبک و خوب بوده که باعث راحتی مصرف کننده می باشد.

    قيمت : 369000 تومان