کفش مردانه نیوبالانس مدل Green
  • کفش مردانه نیوبالانس مدل Green

    کیفیت ساخت بالا و  بسیار مقاوم

    جنس زیره:  ترکیبی لاستیک

    جنس رویه: کجراه (ترکیبی)

    سایزبندی: 41 تا 44


    قیمت : 269000 تومان


    امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند. باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم. کفش مردانه نیوبالانس مدل Green فوق العاده با کیفیت و شیک می باشد که با سایزبندی 41 الی 44 ارائه شده است. این نوع کفش‌ها به دلیل راحتی زیاد و قابلیت ست شدن با شلوار جین در استایل کژوال و اسپرت کاربرد زیادی دارد.


    قیمت : 269000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه نیوبالانس مدل Green:
    - کیفیت ساخت بالا و  بسیار مقاوم
    - جنس زیره:  ترکیبی لاستیک
    - جنس رویه: کجراه (ترکیبی)
    - سایزبندی: 41 تا 44



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    کفش دخترانه نایک طرح Bee مناسب خانم‌هایی است که مشکل پسند هستند. امروزه گرایش به کفش‌های اسپرت و راحتی بیش از پیش شده است.

    قيمت : 199000 تومان
  • ساعت LED طرح اپل واچ. طراحی این ساعت کاملا مطابق و برگرفته شده از ساعت Apple Watch است و در رنگ قاب طلایی، نقره ای،آبی، مسی و بند مشکی ارئه گردیده است.

    قيمت : 99000 تومان
  • کاکتوس سخنگو وسیله‌ای است که صدای محیط را در خود ضبط کرده و بالحنی بامزه و متفاوت، مجدد آن را بیان می‌کند. در صورت بخش موزیک، کاکتوس اقدام به حرکات موزون و تکرار کلمات آهنگ می‌کند. این اسباب بازی ابزار بسیار خوبی برای کودکان و دورهمی‌ها خانوادگی است.

    قيمت : 339000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کنند...

    قيمت : 129000 تومان