کلمن تاشو آکاردئونی
  • کلمن  تاشو  آکاردئونی

    مناسب جهت نگهداری آب و انواع نوشیدنی


    دارای یک شیر با خروجی قفل شونده

    تخلیه آب بدون نیاز به خـم کردن

    ظرفیت 13 لیـتری


    قیمت : 189000 تومان



    داشتن  آبی سرد و گوارا در گردش و سفر و حتی در خانه زمانی که آب شهری قطع شده است بسیار ضروری و مهم می باشد. این کلمن ها به شکل آکاردئون طراحی شده که قابلیت جمع شدن را دارد تا زمانی که به آنها نیازی نیست براحتی آن را جمع کرد و در فضایی کم نگهداری کرد. ظرف آب تاشو ، ابتکاری نوین در طراحی ظروف حمل با ظرفیت 13لیتر می باشد. این محصول از مواد نو و بازیافت نشده بصورت آکاردئونی ساخته شده  است و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. این کلمن دارای استحکام زیاد و درب شیردار جهت استفاده راحت و آسان می باشد به گونه ای که برای تخلیه مایع داخل آن نیازی نیست کلمن را خم کنید...


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های کلمن تاشو آکاردئونی:
    - مناسب جهت نگهداری آب و انواع نوشیدنی
    - دارای یک شیر با خروجی قفل شونده
    - حمل بسیار آسـان در گردش، سفر و
    - تخلیه آب بدون نـیاز بـه خـم کردن
    - ابعاد:28 × 25 × 17سانتی متر
    - ظرفیت 13 لیـتری



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان
  • این متر خیاطی دارای یک ضامن و قفل می باشد. در هنگامی که ضامن را در جایگاه تعبیه شده قرار دهید، متر یک حلقه را تشکیل می دهد که می توان با فشردن دکمه قفل نوار متر را خلاص کنید تا کامل قسمت مورد اندازه گیری را احاطه کند بدون اینکه نیاز باشد از کسی کمک بگیرید. 

    قيمت : 109000 تومان
  • کفش ساقدار مردانه Brown ecco یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین کفش های کالکشن سال بوده که این مدل از کفش به خاطر وزن سبک، انعطاف پذیری بالا و راحت و آزاد بودن پا در کفش برای روزمره ، رسمی و اسپرت بسیار مناسب است.

    قيمت : 279000 تومان
  • « ابزار 11 کاره جیبی» به دلیل همراه داشتن همزمان 11 ابزار ضروری برای مسافرت و کمپینگ، مناسب برای کسانی است که امکان همراه داشتن ابزار های سنگین را به طور مجزا ندارند.

    قيمت : 159000 تومان
  • این هولدر به زیر آینه وصل می شود به طوری که دید آینه گرفته نمی شود و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد مناسب برای مسیریابی بدون خطر با استفاده از گوشی تلفن همراه و گردش 360 درجه.

    قيمت : 149000 تومان