عینک آفتابی PARADISE
  •  عینک آفتابی PARADISE

    فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

    همراه با کیف و دستمال عینک

    ارائه در رنگبندی مختلف

     جنس لنز: پلی کربنات


    قیمت : 99000 تومان



    عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد. این عینک از نوع فریم گرد است و عرض عدسی آن به 50 میلی‌متر می‌رسد. دسته ی عینک آفتابی PARADISE از فلز است. عدسی این عینک نیز از جنس پلی کربنات است که در عین زیبایی دارای یووی 400 است. این مدل همراه یک هارد کاور شیک و جذاب و دستمال پاک‌کننده عرضه می‌شود که کاملا کاربردی هستند. این مدل دوست‌داشتنی انتخابی قابل‌تامل برای موقعیت‌های مختلف روزمره خواهد بود...


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های عینک آفتابی PARADISE :
    -  فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
    - فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
    - همراه با کیف و دستمال عینک
    - موجود در رنگ های پر طرفدار
     - جنس لنز: پلی کربنات
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    تی شرت محرم طرح یا اباعبدالله. طرح ماه محرم امسال می باشد که با طراحی متفاوت از دیگر طراحی های موجود در بازار ارائه شده است. این تی شرت دارای کیفیت استثنایی و طرح شب نما (بلک لایت) می باشد.

    قيمت : 99000 تومان
  • چراغ LED تامبلرلایت مناسب جهت استفاده به عنوان چراغ خواب ، چراغ مطالعه و قابل حمل می باشد.این محصول دارای طراحی مناسب برای ایستادن چراغ در هر وضعیت بوده و دارای سه حالت نوردهی می باشد.

    قيمت : 119000 تومان
  • ممکن است تصور کنید که تنها کاربرد عینک شنا جلوگیری آن از ورود آب به داخل چشم است. اما حقیقت امر این است که عینک شنا علاوه بر این‌که مانع ورود آب به داخل چشم می‌شود، امکان دید در زیر آب را هم به شناگر می‌دهد. آبی که در استخر وجود دارد سرشار از کلر و مواد شیمیایی دیگر است برای همین خوب است که هنگام شنا حتما از عینک شنا استفاده کنید.

    قيمت : 129000 تومان
  • شال زنانه Volan مشکی با طرح پلنگی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و قهوه ای و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان