ساعت مچی Timeprint
  • ساعت مچی Timeprint

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    جنس بند : چرم صنعتی

    رنگ بند:  قهوه ای


    قیمت : 149000 تومان



    ساعت مچی TIMEPRINT بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد می باشد. ساعت مچی TIMEPRINT  بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، طراحی شیک و خاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید. ظرافت و طراحی این ساعت چشم هر بیننده ای را مینوازد. این ساعت قیمت مناسبی داشته و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است ضمنا موتور به کار رفته در قلب این ساعتِ زیبا از نوع پِرِسی بوده و باتری آن نیز قابل تعویض است. بند به کار رفته در تولید این ساعت از چرمِ مصنوعیِ با دوام است و زیبایی فوق العاده ای دارد.


    قیمت : 149000 تومان



    ویژگی های ساعت مچی TIMEPRINT  :
    - فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
    - قابل ست كردن با لباس هاي اسپرت و مجلسی
    - طـراحـی بسیار شـیک و بـه روز ست
    - جـنس بـند : چـرم صنـعتی
    - نوع قفل بند: سگکی ساده
    - قطر صفحه: 40 میلی متر
    - رنگ بنــدی فریم:نقره ای
    - رنـگ قـاب و بـدنه ثابـت
    - رنگ بند:قهوه ای



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 149000 تومان


    عینک آفتابی Bermuda  معروف ترین مدل هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد.کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.  

    قيمت : 119000 تومان
  • ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 79000 تومان
  • ساعت مچی اسپریت مدل BS بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد باشد. ساعت مچی اسپریت مدل BS بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است،طراحی شیک وخاص این ساعت باعث میشود در هر لباسی بدرخشید.

    قيمت : 149000 تومان
  • ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بهترین و مناسب ترین هدیه در مناسبت های ویژه ای مانند نامزدی، ازدواج و یا تولد برای یک زوج باشد. ست ساعت مچی Walar طرح Jerius بسیار خوش ساخت و با کیفیت تولید شده است، کیفیتی که با بستن ساعت روی دستتان متوجه آن خواهید شد.

    قيمت : 229000 تومان
  • شال زنانه Glaris مشکی با طرح چهارخانه شطرنجی یکی از پرفروش‌ترین ها که (ترند سال 2021) برای زنان و دختران جوان خوش‌پوش است،زیرا ترکیب زیبای رنگ مشکی و طوسی و سفید با تمام رنگ ها و استایل ها همخوانی و جذابیت دارد.

    قيمت : 139000 تومان