ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY
  • ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY

    مناسب برای افزایش خلاقیت

    مناسب برای افزایش مهارت انگشتان دست کودک

    مناسب برای کودکان بالای سه سال

    افزایش اعتماد بنفس و خودباوری با کسب مهارتهای هنری


    قیمت : 59000 تومان



    دخترخانم‌ها دوست دارید از گردنبند ساخته‌ی دست خود در مهمانی استفاده کنید؟ می‌توانید علاوه بر گردنبند خاص دستبند و انگشتر کاملاً هماهنگ و زیبا و مناسب سلیقه‌ی خود بسازید.
    «ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY» یک هدیه‌ی مناسب برای کودکان بالای 3 سال و عاشق جواهرات است. این مهرهها به راحتی و بدون نخ بهم وصل و از هم جدا می شوند. دختر بچه‌ها عاشق خلق و طراحی هستند و آنها از اینکه با ذوق هنری خودشان می‌توانند دستبند و گردنبند و انگشتر‌های زیبایی بسازند، کلی لذت می‌برند. کودک می تواند هر چند بار که خواست طرح‌ها را از نو بسازد و هیچ محدودیت در استفاده و ساختن ندارد. اگر دنبال وسیله‌ای برای پرورش ذوق هنری کودک خود هستید این اسباب بازی زینتی و شاد را برای دختر بچه‌ها توصیه می‌کنیم.این محصول از 90 تکه پلاستیک‌های باکیفیت ساخته‌شده است و یک وسیله‌ی مناسب برای افزایش هماهنگی میان چشم و دست بچه‌هاست و به دستان کوچک آن‌ها کمک می‌کند تا وسایل کوچک و فانتزی برای خود بسازند. Pop Arty در یک بسته سطلی 10*10 سانتی‌متر قرار گرفته است.


    قیمت : 59000 تومان



    ویژگی های ست اسباب بازی جواهر سازی 90 تکه POP ARTY:
    - 90 مهره  رنگی و شاد و منحصر بفرد در اشکال و سایز های مختلف
    - راهی عالی برای برقراری ارتباط با کودک و وقت گذرانی با والدین
    - افزایش اعتماد بنفس و خودباوری با کسب مهارتهای هنری
    - فاقد مواد BPA مضر و همینطور بدون سرب و فتالات
    - مناسب برای افزایش مهارت انگشتان دست کودک
    - نیازی به نخ برای ساخت این مهره ها نمی باشد
    - مناسب برای کودکان بالای سه سال
    - مناسب برای یک دور همی کودکانه
    - پرورش قدرت خلاقیت کودکان


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 59000 تومان


    این ماسک در مدت کوتاهیی پوست را از شر جوش و لک و چروک خلاص میکند و پوستی شاداب و مرطوب و جوان را بشما عزیزان هدیه میدهد ...

    قيمت : 79000 تومان
  • اسباب بازی ماکت خاور دکوری محصول بسیار زیبا از نمونه واقعی این کامیون است. این محصول دارای ظرافت و زیبایی بسیار طبیعی است. از مشخصات بسیار جالب و کاربردی آن داشتن اتاق بار است. کامیون

    قيمت : 69000 تومان
  • برند هاردن در این مورد نیز اره‌های مختلف با ابعاد و فرم دسته‌ی متفاوت طراحی، تولید و روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها اره‌ی تاشوی 18 سانتی متری مدل 302 است. .

    قيمت : 239000 تومان
  • کبریتی که نه خیس می شود و نه جای زیادی را اشغال می کند. این کبریت جالب علاوه بر خاصیت کبریت بودن دارای یک سطح صیقلی می باشد که کاملا به جای آینه میتوان از آن استفاده کرد ...

    قيمت : 45000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان