تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask
  • تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask

    سفید کننده عالی پوست بعد از چند بار استفاده

    دارای مواد گیاهی و معدنی مفید برای پوست

    بازسازی سلول های مرده پوست


    قیمت : 79000 تومان



    پوست در زیبایی تأثیر زیادی دارد. مراقبت از پوست، یکی از رازهای جوان‌ماندن چهره و زیبایی پوست است. همان‌طور که می‌دانید برای پاکسازی پوست، روش‌های مختلفی وجود دارد.ما برای پاکسازی پوست یک محصول بینظیر را به شما معرفی میکنیم.استیک ماسک جادویی که صد در صد اسم آن را حداقل یکبار شنیده اید.این محصول هیچگونه عارضه جانبی برای پوست ایجاد نمیکند.این ماسک دارای مواد معدنی و گیاهی طبیعی میباشد.
    ترکیبات گیاهی و موادمعدنی بسیار قوی در این ماسک سلول‌های مرده پوستی را پاکسازی کرده و لک های سیاه پوستی را برطرف می کند و بطور مشهودی پوست را صاف و روشن و درخشان خواهد کرد.استیک ماسک تمیز کننده و لایه بردار پوست  GREEN MASK STICK یک کنترل کننده قوی چربی پوست نیز میباشد.این محصول به طور کلی یک پاک کننده عمیق پوست به شمار میرود،که باعث حذف کامل مواد آلوده از روی سطح پوست و بستن منافذ باز پوست میشود.نتیجه این عمل پوستی صاف و یکدست و تمیز می باشد که از جوش زدن های بیشتر جلوگیری میکند. این محصول یک لایه بردار عمیق پوست هم محسوب میشود به همین دلیل توصیه میشود هفته ای 3 بار بیشتر استفاده نشود تا به پوست آسیب وارد نشود.

    نحوه استفاده تمیز کننده و لایه بردار پوست Green Mask:
    قبل از استفاده ماسک  صورت را کاملا تمیز کنید.سپس درب محصول را باز کنید و بر روی نقطه مورد نظر بمالید و بگذارید تا بخوبی جذب شود.بعد از بیست دقیقه بوسیله یک دستمال مرطوب  مواد را از روی پوست پاک کنید.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های تمیز کننده و لایه بردار پوست  GREEN MASK STICK :
    - سفید کننده عالی پوست بعد از چند بار استفاده
    - دارای مواد گیاهی و معدنی مفید برای پوست
    - بازسازی سلول های مرده پوست
    - پاکسازی و روشن کننده پوست
    - حذف جوش های سرسیاه
    - لایه بردار سریع پوست
    - کنترل چربی پوست



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان
     


    پد ضد عرق Underarm Shields از نفوذ عرق بدن بر روی سطح خارجی پوشاک جلوگیری می كنند و همین امر باعث خواهد شد زیر بغل لباس شما هیچ گاه خیس نشده و بوی عرق ندهد.

    قيمت : 45000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • مژه درخشان LED شامل یک جفت مژه و یک کنترلر کوچک است که حالت‌های مختلف رقص، اسکرول و چشمک دارند که با یک دکمه کنترل می‌شوند.

    قيمت : 39000 تومان
  • هیچ چیزی به اندازه زیورآلات به زیباتر شدن و جذابیت های زنانه کمک نمی کند. به طور کلی این زیورآلات زنانه هستند که ظاهری فاخر و خیره کننده برای خانم ها می سازند.

    قيمت : 99000 تومان
  • دستبند طرفداران پرسپولیس ، این دستبند با طرح جدید بوده و فوق العاده شیک می باشد. اگر از طرفداران تیم محبوب پرسپولیس هستید این دستبند را از دست ندهید!

    قيمت : 20000 تومان