اسپری نانو بوگیر سیگار
  • اسپری نانو  بوگیر سیگار

    جهت از بین بردن و حذف بوی سیگار از خودرو و

    سالن بیلیارد ، قهوه خانه ها ومحیط های آلوده به بوی سیگار

    رایحه محبوب و سبک کاج


    قیمت : 119000 تومان



    نوترال اسموک، یک فناوری کاملا ایمن و فوق العاده است که هیچگونه مشکل زیست محیطی ایجاد نمی نماید.  با یک بار استفاده از نوترال اسموک ، بوی سیگار کهنه تثبیت یافته و نفوذ یافته در اجزای داخلی خودرو از بین رفته و رایحه محبوب و سبک کاج جایگزین آن میگردد.  اجزاء موثره نوترال اسموک بر پایه روغن ها و عصاره های استخراجی از گیاهان و درختان فرموله شده و فاقد فرمالین ، رنگ های مصنوعی و طبیعی ، آنزیم، پارابن ، الکل ، مواد سمی بوده و پس از اتمام فرایند هیچگونه تحریک پوستی و تنفسی ایجاد نمینماید.

    کاربرد :
    جهت از بین بردن و حذف بو از خودرو ، سالن بیلیارد ، قهوه خانه ها ومحیط های آلوده به بوی سیگار

    طریقه مصرف :
    به اندازه کافی از نوترال اسموک ترجیحا روی کف پوشهای خودرو اسپری کنید تا مطمئن شوید میزان مصرف شده منابع بو را خنثی مینماید. تعداد دفعات اسپری میتواند ۴ تا ۱۰ مرتبه ( پاف) براساس میزان شدت بو متغییر باشد سپس فن چرخش داخلی را روشن نموده واز خودرو خارج شده ، درب خودرو را بسته و برای ۳ تا ۵ دقیقه در این حالت قرار دهید. در صورت عدم استشمام بو با آرامش از رانندگی بدون بوی سیگار لذت ببرید.
    به محض اسپری نمودن نوترال اسموک ، ترکیبات آلی موجود ، در محیط پخش شده و به عامل اصلی بو اتصال یافته ، بو را جذب و سپس با آن واکنش میدهد که ملکول های جدیدی تشکیل میشوند . سپس ساختار بو شکسته شده و با شکسته شدن این ساختار ، ملکول های بزرگتر ، غیر فرارتر و بی بوتر ایجاد میشود که در نهایت منجر به از بین رفتن بوی سیگار میگردد.

    احتیاط :
    پس از اسپری نوترال اسموک از خودرو خارج شوید و از استنشاق آن خودداری کنید. – از پاشش مستقیم روی لباس ، اجزاء چرمی ، پلیمری و پارچه ای خودرو اجتناب نمائید. – از پاشش بر روی چشم و پوست خودداری نمائید.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های اسپری نانو بوگیر سیگار:
    - حذف کامل بوی سیگار در اتومبیل و سایر محیط ها
    - بدون ایجاد حساسیت برای افراد پس از استفاده   
    - غیر سمی و سازگار با محیط زیست     
    - سرعت بالا در ازبین بردن بوی بد 
    - فاقد مواد مضر شیمیایی
    - دوستدار محیط زیست



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان
     


    در طراحي سر دوشي هاي کم مصرف، با مجهز بودن به سیستم Air Turbo و به کار گيري تکنولوژي مخلوط نمودن آب و هوا، دبي جريان به 9 ليتر در دقيقه کاهش يافته است.

    قيمت : 299000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • اگر شما به دنبال یک رقص نور برای متفاوت شدن مهمانی ها و جشن های خانگی هستید میتوانید از لامپ LED رقص نور موبایل اندروید استفاده کنید. این دستگاه جایگزین مناسبی برای دستگاههای رقص نور لیزری گران قیمت است...

    قيمت : 59000 تومان
  • مجسمه Clash طرح کینگ و کویین. این مجسمه ها بر گرفته از شخصیت های بازی جذاب و محبوب کلش - Clash of Clans در دو طرح کینگ و کویین هستند و شو و هیجان این بازی را به همراه دارند.

    قيمت : 59000 تومان
  • دستکش چراغ دار حرفه ای که می تواند در موارد مختلف کارایی خاص خود را داشته و بسیار به کمکتان بیاید!  اگر تعمیر کار و یا مکانیک ماشین آلات هستید و یا اگر به کمپینگ و گردش در طبیعت علاقه دارید این دستکش چراغ دار جدید می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد تا بتوانید در تاریکی ها براحتی روشنایی لازم را در اختیار داشته باشید.

    قيمت : 139000 تومان