کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS
  • کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS

    طراحی شده توسط برند معروف PULL&BEAR

    عرضه شده در سایزهای 41 تا 44

    فوق العاده راحت و مدرن



    قیمت : 269000 تومان



    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند. رویه چرم صنعتی و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. کفی کفش نیز می‌تواند راحتی شما را در زمان استفاده بیشتر کند. درواقع این کفی ساختاری منعطف دارد و در زمان پوشیدن کفش تا حدی گودی کف پا را پر کرده و برای شما حس راحتی ایجاد می‌کند. کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS ساختاری مناسب و طراحی زیبا دارد که آن را برای استفاده‌ی روزمره مناسب می‌سازد. این محصول در سایزبندی 41 الی 44 عرضه شده است.


    قیمت : 269000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه PULL&BEAR طرح RS:
    - عرضه شده در سایزهای 41 تا 44
    - کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم
    -جنس رویه چرم صنعتی درجه یک
    - جنس زیره کفش PU ابری
    - با کیفیت و مقاوم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 269000 تومان


    کفش چرم مردانه Gucci مدل Premium جنس رویه چرم صعنتی درجه یک بوده و در رنگ مشکی موجود می‌باشد. بسیار سبک می باشد. این کفش به خاطر دور دوزی که دارد بسیار با دوام بوده.

    قيمت : 129000 تومان
  • یکی از مشکلات نگهداری حیوانات خانگی ریخته شدن موی آن ها بر روی مبل ، فرش و حتی لباس ها می باشد که به سادگی نمیتوان موی چسبیده شده به آنها را جمع کرد...

    قيمت : 259000 تومان
  • ساعت ضدآب JOKER یکی از پرفروش ترین ساعت های مچی در بازار جهانی به شمار می روند، چرا که طراحان آن ساعت ضدآب JOKER را با وزن کم طراحی کرده اند برای همین این مدل ساعت مچی در مقایسه با دیگر مدل ها از طرفداران زیادی برخوردار هستند.

    قيمت : 119000 تومان
  • شلوار اسلش یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها برای استفاده هم در بیرون از منزل و هم در خانه می باشد. این محصول دارای جنس بنگال است.   

    قيمت : 149000 تومان
  • از مزیت های قابل ذکر این محصول میتوانیم با قابلیت اتصال به بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی اشاره کنیم،ساعت هوشمند مدل T55و با وجود دارا بودن حسگر شتاب سنج،قابلیت رد تماس،تنظیم هشدار روزانه،ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب،تعیین اهداف ورزشی و..جذابیت ساعت را بیشتر کرده است.

    قيمت : 399000 تومان