خوشبو کننده خودرو MicMan
  • خوشبو کننده خودرو MicMan

    جهت خوشبو کردن خودرو ، منزل
    ، محل کار و ...

    دارای یک اسانس با رایحه محبوب و پر طرفدار


    قیمت : 79000 تومان



    برای افرادی که خودرو شخصی را برای سفر و کارهای روزانه خود انتخاب می کنند، علاوه بر حفظ نکات ایمنی و ظاهری، دقت در هوا و بوی داخل ماشین نیز بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که خیلی از افراد ساعات زیادی را در اتومبیل هایشان و در حین رانندگی سپری می کنند و خیلی ها به بهداشت و بوی داخل اتومبیل اهمیت میدهند استفاده از مدل های متنوع خوشبو کننده ماشین و بوگیر خودرو می تواند تاثیر بسزایی در دلپذیر ساختن فضای خودرو داشته باشد.طراحی و ظاهر این محصول بسیار زیبا و جذاب است و دارای چسب قوی میباشد که روی هر سطحی به راحتی چسبیده میشود و شما میتوانید در هر مکانی مثل منزل باشگاه محل کار کافه و ... نصب کنید و از هوای خوشبوی اطرافتان لذت ببرید. در این محصول از رایح های که فوق العاده خوش بو و عموم پسند هست استفاده شده است. طریقه مصرف و استفاده این محصول همراه با کالا ارسال خواهد شد.


    قیمت : 79000 تومان



    ویژگی های خوشبو کننده ماشین MicMan:
    - حذف کامل بوی سیگار و بو های نامطبوع در اتومبیل و سایر محیط ها
    - دارای چسب در کف محصول جهت چسباندن بر روی داشبورد و ...
    - سرعت بالا در ازبین بردن بوی بد
    - فاقد مواد مضر شیمیایی
    - دوستدار محیط زیست
    - رایحه ای دلچسب
    - ظاهر زیبا و جذاب
    - ماندگاری بالا


    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 79000 تومان


    ست 6 عددی شات طرح اسکلت یک محصول زیبا و فانتزی است که مناسب برای انواع نوشیدنی گرم و سرد است. این ست شات اسکلت با توجه به طراحی زیبایی که دارد توجه بسیاری را به سمت خود هدایت کرده است.

    قيمت : 69000 تومان
  • مگنت یخچال یا رو یخچالی، عروسک‌، نماد یا وسایل تزیینی کوچکی هستند که با یک تکه آهنربای کوچک، به در یخچال، کابینت، حاشیه فلزی در و پنجره و ... چسبانده می‌شوند. 



    قيمت : 59000 تومان
  • این نوع چراغ در رده محبوب ترین انواع چراغ های پیشانی قرار می‌گیرد. این چراغ قدرتش را از 3 باتری قلمی می‌گیرد و قابلیت‌های زیادی دارد زیرا می‌توانید با قرار دادن باتری روی حالت استندبای همچنان از آن استفاده کنید.

    قيمت : 69000 تومان
  • محصول کاربردی امروز نگهدارنده مغناطیسی موبایل ایده آل برای استفاده در خودرو است که ساخته شده از استیل و فولاد ضد زنگ و آهنربا با قدرت چسبندگی بالا می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • چراغ خورشیدی دیواری Solar Light مناسب نصب در دیوارهای ورودی ساختمان‌ها، حیاط، کناره‌های پله و مکان‌های مشابه است. چراغ با جذب انرژی خورشیدی در طول روز، انرژی لازم برای روشن کردن محوطه را در شب هنگام فراهم می‌کند.

    قيمت : 269000 تومان