گردنبند چشم نظر چهار قل
  • گردنبند چشم  نظر چهار قل

    بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

    پلاک و زنجیر چشم زخم دار چهار قل

    رنگ طلایی ثابت

    ضد حساسیت


    قیمت : 69000 تومان


    این گردنبند از استیل رنگ ثابت ساخته شده و دارای پلاک چهار قل و چشم نظر خاص و زیبا می باشد .استفاده از گردنبندهای قرآنی برای دوری از چشم زخم، سحر و آسیب به مال و جان توصیه شده است. این گردنبند با سوره های قرآنی، حس آرامش خوبی را به شما منتقل کرده و مناسب استفاده کودک تا بزرگسال است. گردنبند طرح قلب با چهار قل و چشم نظر که از جنس استیل طلایی رنگ ثابت و ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نمی کند و با خیال آسوده از این گردنبند استفاده نمایید. این گردنبند یک زنجیر از مدل دیپلمات ساده طلایی با طول شصت سانتیمتر دارد که با قفل مدل قلاب محکم بسته می شود. این گردنبند می تواند مناسب آقایون ، بانوان و همچنین مناسب کودکان باشد.


    قیمت : 69000 تومان



    ویژگی های گردنبند چشم  نظر چهار قل :
    - پلاک و زنجیر چشم زخم دار چهار قل
    - مناسب بانوان ،آقایان و کودکان
    - طول زنجیر 60 سانتی متر
    - چهار قل حکاکی شده
    - رنگ طلایی ثابت
    - ضد حساسیت



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 69000 تومان


    دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان
  • برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان
  • آویز زیور آلات طرح گوزن یک وسیله بسیار کاربردی برای آویز کردن جواهرات یا دیگر لوازم است که علاوه بر کاربردش به عنوان وسایل دکوراتیو منزل نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

    قيمت : 39000 تومان
  • موزن جدید میکروتاچ با نام میکروتاچ مکس با کارایی بسیار عالی تر نسبت به مدل قبلی خود در اواخر سال 2011 تولید و روانه ی بازار شد.

    قيمت : 179000 تومان
  • قابلیت اصلاح مو بینی و گوش و خط زن را دارد

    قيمت : 349000 تومان