ست بافت مردانه و زنانه SNOW
  • ست بافت مردانه و زنانه SNOW

    بافت مرغوب و طراحی جدید


    بافت زنانه آستین بلند جلو باز

    بافت مردانه آستین بلند و یقه گرد



    قیمت : 229000 تومان



    بسیاری از زوج های جوان شیک پوش و خوش سلیقه دوست دارند لباس های ست بپوشند. جدیدترین مدل ست بافت مردانه و زنانه با طرح و رنگ زیبا که می توانند بهترین انتخاب برای زوج های عاشق باشند. با خرید این ست زیبا زیباتر و متفاوت تر از همیشه جلوه کنید. این ست با طرحی بدیع و با کیفیتی بی نظیر عرضه شده است و بهترین هدیه برای زوج های جوان می باشد. زوج های جوان همواره می خواهند تا هماهنگی و عشق خود را نمایان سازند. از جمله مد های جدید و به روز ارائه شده پوشاک با طرح یکسان برای زوج هاست که هماهنگی خاصی به زوج ها داده و زیبایی فوق العاده ای در نمایش یک دلی میان آن ها دارد. این محصول به صورت فری سایز عرضه شده است و برای افرادی که دارای سایز لارج و ایکس لارج دارند مناسب است.


    قیمت : 229000 تومان



    ویژگی هایست بافت مردانه و زنانه SNOW :
    - عرض شانه بافت مردانه : 54 سانتی متر
    - عرض شانه بافت زنانه : 54 سانتی متر
    - بافت مردانه آستین بلند و یقه گرد
    - قد بافت مردانه : 65 سانتی متر
    - قد بافت زنانه : 95 سانتی متر
    - بافت زنانه آستین بلند جلو باز
    - بافت مرغوب و طراحی جدید
    - رنگبندی: طبق ژورنال



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 229000 تومان


    ساعت مچی جزو اکسسوری های واجب برای خانم ها، آقایان و حتی کوکان است. ساعت های مچی، بیانگر سبک سلیقه شما در انتخاب استایلتان هستند.

    قيمت : 159000 تومان
  • ساعت مچی میراندا دارای طراحی بی نظیر و خلاقانه ای بوده و توانسته با عرضه خود به بازار طرفداران بی شماری را در سراسر جهان جذب کند. این ساعت دارای بند چرم و صدف های طبیعی می باشد.

    قيمت : 49000 تومان
  • این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و حتی می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 379000 تومان
  • بسیاری از ما تجربه‌ی استفاده از ساعت کامپیوتری را در همان دوران کودکی داشته‌ایم. ساعت مچی دیجیتالی کاسیو مدل A159 از شرکت معروف و سرشناس کاسیو یک ساعت دیجیتالی است و ظاهر منحصر به فردش شاید ما را به یاد دهه‌های گذشته بیاندازد.

    قيمت : 149000 تومان
  • در روز های سرد با دستانی گرم از گوشی یا تبلت لمسی خود لذت ببرید. دستکش سیلور تاچ مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. ارائه شده در چهار رنگ متفاوت برای اولین بار در ایران.

    قيمت : 49000 تومان