کفش مردانه Nike مدل PALERMO
  • کفش مردانه Nike مدل PALERMO
     
    جنس رویه کفش فوم سلول باز

    جنس زیره ترکیبی لاستیک

    بسیار سبک و راحت

    سایزبندی 40 الی 45

    قیمت : 119000 تومان



    محبوب‌ترین نوع کفش مردانه، کتانی است. کتانی همیشه اولین انتخاب افرادی است که در کنار راحتی و سلامت پا، به داشتن ظاهری اسپرت و زیبا هم اهمیت می‌دهند. کتونی طرح‌های متنوعی دارد و گاهی با خلاقیت تولیدکنندگان به عنوان کفش‌های نیمه‌رسمی و اداری هم کاربرد دارند.کفش مردانه Nike مدل PALERMO کفشی  راحت و مدرن بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند. رویه فوم سلول باز و همچنین زیره‌ که دربرابر سایش مقاوم است و این ترکیب باعث افزایش عمر و دوام  این کفش شده است و همین موضوع کمک می‌کند تا شما برای مدتی طولانی بتوانید از داشتن این کفش لذت ببرید. این محصول در سایزبندی 41 الی 45 عرضه شده است.


    قیمت : 119000 تومان



    ویژگی های کفش مردانه Nike مدل PALERMO:
    - جنس رویه کفش فوم سلول باز
    - جنس زیره  ترکیبی لاستیک
    - بسیار سبک و راحت
    - سایزبندی 40 تا 45
    - قابل شستشو



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 119000 تومان
     


    این مدل کفش مردانه بیشتر با شلوارهای جین، کتان یا اسلش پوشیده شده و مناسب برای استایل‌های نیمه رسمی و اسپرت هستند.این مدل برای مهمانی‌ها و عروسی‌ها بسیار مناسب هستند و می‌توان آن را با کت‌وشلوارهای رسمی ست کرد.  

    قيمت : 239000 تومان
  • ساعت LED بند مگنتی طرح شیائومی ساعت مگنتی با بند آهن ربایی و فری سایز خود مناسب هر سایز مچ بوده و قابلیت دارد تا برای سایز های مختلف قابل استفاده باشد و موجب خوش دست بودن محصول است ...

    قيمت : 109000 تومان
  • کیف پول و موبایل Borna، آن چیزی است که به کارت های متعدد بانکی شما نظم بخشیده و پول های نقد شما همواره مرتب و تا نخورده باقی می ماند. ویژگی برتر این کیف دارا بودن جای موبایل است که به گونه ای طراحی شده است که تمامی سایز موبایل ها (آیفون و اندروید) تا 5.5 اینچ درون آن جا می گیرد.

    قيمت : 49000 تومان
  • سوئیشرت بافت مردانه Oksen.این سوئیشرت ها با کیفیتی فوق العاده و بافتی چشمگیر مناسب فصل بوده و به صورت فری سایز برای افرادی با سایز لارج تا ایکس لارج ارائه شده اند.

    قيمت : 199000 تومان
  • کفش دخترانه Crash کفشی بسیار راحت و زیبا بوده که طراحی شگفت انگیز به ویژه کفی ابری سفید رنگ آن توجه همگان را به خود جلب می کند. این کفش زیبا در رنگ مشکی از جنس رویه بافت و با گیره بندهای بسیار زیبا و سایزبندی 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگی دارد.

    قيمت : 199000 تومان