باکس نظم دهنده زیرتختی پرنسس
  • باکس نظم دهنده زیرتختی پرنسس

    مناسب قرار دادن لباس‌ و اشیا کم مصرف

    قابل استفاده زیر تخت، داخل کمد و ...

    جنس پارچه برزنت ضخیم و باکیفیت


    قیمت : 49000 تومان



    یکی از کارهای سخت در مرتب کردن اتاق‌ها، نظم دادن به لوازمی مانند کراوات، جوراب، کمربند و کفش و لباس های خارج از فصل و از این قبیل است. همه‌ی ما از نداشتن فضای کافی برای لوازم شخصی کلافه می‌شویم. حتی لوازمی که به‌صورت فصلی مورد استفاده قرار می‌دهیم و برای سایر فصل‌ها باید آن‌ها را داخل کمد نگهداری کنیم. برای اینکه از دردسرهای این‌چنینی رها شوید، بهتر است یک باکس در خانه داشته باشید تا در صورت نیاز لوازم خود را داخل آن نگه‌داری کنید. باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس با ابعادی متناسب، برای نگهداری لوازم شخصی قابل استفاده است. جنس اصلی این محصول از برزنت ساخته شده است بدلیل اینکه با وجود مقامت و کیفیت بالا دارای سوراخ های ریز برای عبور جریان هوا است و از اینکه برای مدت طولانی سایل خود را داخل باکس قرار میدهید از پوسیدگی و ... خیالتان راحت باشد. درپوش آن با زیپ بسته می‌شود. این جنس پارچه بسیار مقاوم است و برای مدت‌های طولانی کیفیت خود را حفظ می‌کند. در صورتی هم که به باکس نیاز ندارید می‌توانید آن را جمع کرده و داخل کمد قرار دهید. خواهید دید که این باکس حداقل فضا را اشغال می‌کند. برای نظم‌دادن به لباس‌های فصلی، اسباب‌بازی‌های بچه‌ها و این قبیل لوازم این باکس گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.


    قیمت : 49000 تومان



    ویژگی های باکس نظم دهنده  زیرتختی پرنسس :
    - قابل شستشو در ماشین لباسشویی با دمای زیر 40 C
    - وجود روزنه‌های ریز برای عبور جریان هوا به داخل باکس
    - دارای قسمت شفاف برای دیدن داخل باکس
    - مناسب قرار دادن  لباس‌ و اشیا کم مصرف
    - قابل استفاده زیر تخت، داخل کمد و ...
    - سایز  باکس 50*40*15 سانتی متر
    - جنس پارچه برزنت ضخیم و باکیفیت
    - درب زیپ دار



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 49000 تومان


    ماساژور پروانه ای MINI MASSAGER با ایجاد جریان ضعیف الکتریکی ماهیچه های اعضای مختلف بدن را تحت تاثیر قرار میدهد. این دستگاه با موج الکتریکی باعث از بین بردن هرنوع انقباض یا گرفتگی و یا خستگی عضلانی میشود.

    قيمت : 189000 تومان
  • ماساژور هوشمند پا EMS Foot Massager یک پد نرم به نرمی پد یوگاست ولی بسیار باریکتر که توسط باتری موجود در کنترل آن امواج مغناطیسی را به کف پای شما میفرستد. کف پا را به تخصصی ترین شکل ممکن ماساژ میدهد.

    قيمت : 219000 تومان
  • باکس لباس و شلوار داخل کمد یک جعبه پارچه ای بسیار مقاوم اما سبک و کم حجم به شکل مستطیل با ابعاد طول 40، عرض 25 و ارتفاع 24 سانتی‌متر می‌باشد که دارای اسکلت داخلی جمع شونده است که علاوه بر حفظ شکل ظاهری باکس، استحکام بیشتری نیز ایجاد می‌نماید.

    قيمت : 169000 تومان
  • شما با این تسمه می توانید اجسامی مانند یخچال ، مبل ، ماشین لباس شویی، کمد ، ویترین و … را به راحتی از زمین بلند کرده و جابه جا کنید.

    قيمت : 79000 تومان
  •  با آمدت پاییز و زمستان ، هوای گرم جای خود را به هوای سرد می دهد و ما برای گرم کردن درون منازل و محل کار خود از سیستم های گرمایشی مختلف و متنوعی استفاده می کنیم ...

    قيمت : 69000 تومان