پودر لوله باز کنی تورنادو
  • پودر لوله باز کنی تورنادو

    مناسب برای چاه توالت، حمام و سینک ظرفشویی و...

    بدون آسیب به لوله های پلاستیکی و پی وی سی

    مناسب برای از بین بردن زنگ زدگی ها


    قیمت : 89000 تومان



    این محصول با قدرت فوق العاده و با فرمولاسیون جدید طی یک واکنش شیمیایی باعث باز شدن سریع لوله های فاضلاب، دستشویی، حمام و آشپزخانه و غیره شده و بوی نامطبوع را از بین می برد و هیچ گونه صدمه ای به لوله ها وارد نمی کند.با شست‌وشوی سبزی‌ها، میوه یا غذا از روی ظروف مقداری جرم درون سیستم فاضلاب و لوله‌کشی قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه جرم درون لوله‌ها بعد از مدتی باعث بسته شدن راه عبور آب خواهد شد، ممکن است با بسته شدن مسیر خروج آب و همچنین افزایش جرم، آسیب‌های متنوعی به سیستم فاضلاب یا حتی لوازم درون منزل زده شود. حتی در بعضی موارد پیش‌آمده که در اثر این مشکل، سقف یا دیوار نیز دچار آسیب شده است. پودر لوله‌بازکن تورنادو با وزن  250گرم برای از بین بردن جرم و مانع بسیار کارساز خواهد بود. پودر لوله‌بازکن تورنادو  را می‌توان با آب به‌صورت محلول استفاده کرد. پودر لوله‌بازکن را کمی درون سیستم فاضلاب ریخته و با اضافه شدن آب گرم به آن، می‌توان مسیر خروج آب را باز کرد. در ادامه با آب سرد می‌توان مسیر را به‌صورت کامل شست‌وشو داد.


    قیمت : 89000 تومان



    ویژگی های پودر لوله باز کنی تورنادو:
    - مناسب برای چاه توالت  ،  حمام و سینک ظرفشویی و...
    - بدون آسیب به لوله های پلاستیکی و پی وی سی
    - مناسب برای از بین بردن زنگ زدگی ها
    - صرفه جویی در زمان و هزینه
    - مخلوط سازی با آب گرم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 89000 تومان


    همان طور که می دانید یکی از راه های رفع خستگی عضلات ماساژ دادن می باشد ، با ماساژ عضلات ، خون در رگ ها با سرعت بیشتری حرکت می کند به همین خاطر اکسیژن بیشتری به بافت عضلات میرسد و ضعف ماهیچه ها کاهش پیدا می کند. دستگاه ماساژور یکی از بهترین ابزارها برای ماساژ درمانی می باشد. ماساژورها مدلها و طرح های زیادی دارند که هرکدام برای یکی از اندام بدن طراحی شده اند، ولی ماساژور دستی میمو یکی از پرکاربردترین ماساژورهای حال حاضر می باشد. ماساژور دستی Mimo دارای موتور ویبره و پایه های برجسته گرد می باشد که حالت ویبره باعث عملکرد بهتر در حین ماساژ می شود. ماساژور دستی میمو را می توانید بدون ویبره نیز استفاده نمایید و با حرکت پایه های دستگاه بر روی بافت عضلات عمل ماساژ را انجام دهید. روش از این دستگاه به صورت دستی بوده و امکان استفاده برای تمامی افراد با هر سنی را فراهم می سازد. تقریباٌ تمامی نقاط بدن را می توانید با این دستگاه ماساژ دهید . ماساژ سر ، گردن ، کتف ، شانه ، دست ها ، پاها ، شکم ، پهلو و هر نقطه از بدن با مینی ماساژور ویبره mimo به آسانی بدون نیاز به کمک دیگران امکان پذیر است. ماساژور ویبره دستی میمو ابعاد کوچکی دارد و می‌توان داخل کیف همراه خود داشته باشید و در اتومبیل و محل کار هم از آن استفاده نمایید. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است ، برای استفاده از ماساژور ویبره دستی کافیست 3 عدد باطری نیم قلم درون دستگاه قرار دهید برای باز کردن درب دستگاه ، قسمت سفید رنگ روی دستگاه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا درب دستگاه باز شود و بتوانید باطری ها را درون آن قرار دهید. همچنین علاوه بر باطری می توان با کابل رابط که در جعبه محصول قرار داده شده ، دستگاه را به برق شهری نیز متصل کنید. برای استفاده از کابل نیاز به رابط یو اس بی می باشد. برای شروع ماساژ ، قسمت فوقانی دستگاه را در دست بگیرید و پایه های آن را به آرامی روی عضلات بدن بکشید با فشردن قسمت فوقانی ، ویبره دستگاه روشن می شود این ویبره با اثر بخشی بالا ماساژ عضلات را تسریع می بخشد. از دستگاه مینی ماساژور دستی حتی روی لباس نیز می توانید استفاده نمایید. ابعاد کوچک و وزن کم آن این مساژور را به یکی از پرفروش ترین دستگاه های ماساژور دنیا تبدیل کرده است.

    قيمت : 149000 تومان
  • لوکس و زیبا دارای 16 محفظه شفاف جهت قرار گیری آیتم های مختلف در قسمت بالایی، دارای سه کشو و دو محفظه جداگانه در قسمت بالا می باشد. اگر بدنبال وسیله ایی برای  مرتب کردن و جمع کردن وسایل آرایشی – بهداشتی خود هستید استند  لوازم آرایشی  مدل بیوتی باکس را ما به شما پیشنهاد می کینم.

    قيمت : 259000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان
  • کیف خرید جادویی  to roll up  محصول جدیدی می باشد که در حالت عادی به شکل یک توپی یا متر  بوده اما زمانی که بخواهید می توانید آن را باز کنید و به عنوان کیف خرید از آن استفاده نمایید. این کیف از جنس برزنت بوده و فوق العاده مقاوم و در عین حال شیک می باشد. از مزایای این کیف می توان به راحت بودن حمل آن و زیبایی بی وصف آن اشاره کرد.

    قيمت : 119000 تومان
  • با استفاده از رابط منعطف دریل و پیچ گوشتی شارژی و برقی می توانید برای باز و بست پیچ های خارج از دسترس یا در محیط های نامناسب که عملا امکان ورود و یا استفاده از انواع پیچ گوشتی های کوچک و مستقیم نیست، استفاده کنید که به صورت کاملا ملموس می‌تواند کار را برای شما آسان نماید. این نوع رابط منعطف دریل دارای بدنه‌ای پلاستیکی به طول 295 میلی‌متر می‌باشد.

    قيمت : 79000 تومان