ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA
  • ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA

    طـراحـی بســـیار شـیـک و بـه روز

    منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)

    تکنولوژی اصلاح برش مستقیم


    قیمت : 189000 تومان


    برای این که ظاهری مرتب و آراسته داشته باشید، لازم نیست مدام به آرایشگاه بروید. با خرید یک ماشین اصلاح سر می‌توانید آرایشگاه کوچک خانگی خود را داشته باشید و به‌سادگی موهای خود را مرتب و اصلاح کنید. ماشین‌های اصلاح اساسا با نام تریمر هم شناخته می‌شوند که برای اصلاح موی گردن و پشت گوش بسیار کاربرد دارد.
    ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA همراه یک سری شانه ارائه شده و دارای باتری شارژی است که میتوانید بعد از شارژ بارها و بارها بدون نیاز به برق از آن استفاده کنید. جنس تیغه این محصول استیل ضد زنگ است و بسیار با کیفیت می باشد.


    قیمت : 189000 تومان



    ویژگی های ماشین اصلاح شارژی سر و صورت AKNOVA :
    - منبع تغذیه باتری قابل شارژ (بی سیم)
    - تکنولوژی اصلاح برش مستقیم
    - قابلیت اصلاح با شماره صفر  
    - جنس تیغه استیل ضد زنگ
    - دارای خط زن



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 189000 تومان


    از بدو تولد برای کودکان قابل استفاده می باشد . برای اینکه کف باعث سوزش چشم کودک شما نشود این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم . جنس این محصول از فوم می باشد و به سر کودکان فشار وارد نمیشود .

    قيمت : 69000 تومان
  • گردنبند دو تکه قلب و کلید استیل رنگ ثابت و ضد حساسیت که از یک پلاک قلب نقره ای و یک پلاک کلید طلایی تشکیل شده است و می تواند هدیه ای زیبا برای روز تولد و روز ولینتاین و… باشد

    قيمت : 119000 تومان
  • «ایو سن لوران» (Yves Saint Laurent) خط جدید سری عطرهای Mon Paris را با معرفی یک عطر زنانه با همین نام کامل‌تر کرد. این ادو پرفیوم بوی شیرینی دارد و برای استفاده در فصول بهار و پاییز مناسب است.

    قيمت : 249000 تومان
  • این چراغ خواب جذاب و زیبا توسط دوشاخه متصل به آن داخل پریز قرار میگیرد و به محض تاریک شدن محیط با توجه به سنسور حساس به نور داخل چراغ به صورت خودکار روشن میشود و نوری بسیار ملایم و جذاب به محیط پیرامون خود القا می کند

    قيمت : 79000 تومان
  • لیف سیلیکونی مخزن دار لیف حمام جدید جایگزین مناسب لیف های سنتی ونخی با کارایی بسیار عالی وجنس سیلیکونی نرم و بادوام

    قيمت : 89000 تومان