گردنبند استیل طرح کپسول عشق
  • گردنبند استیل طرح کپسول عشق
     
    طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک
     
    هماهنگی با انواع تیپ و استایل
     
    هدیه ای ویژه برای آنکه دوستش دارید


    قیمت : 99000 تومان


    امروزه اکسسوری هایی که سلبریتی های مطرح مورد استفاده قرار می دهند مورد اقبال عمومی و به ویژه نوجوانان و جوانان قرار می گیرد. گردنبند کپسول عشق از جمله این اکسسوری هاست که در دسترس همگان نبوده و تنها تعداد معدودی از آن عرضه شده است. این گردنبند فوق العاده شیک و خاص طراحی شده است که تکمیل کننده هر مد و استایلی می باشد.
    گردنبند کپسولی ساخته شده از استیل-تیتانیوم با قابلیت باز شدن دو نیمه ی کپسول و امکان جا دادن نوشته و ... در داخل آن، گردنبندی خاص و شیک ویژه جوانان و هدیه ای ماندگار برای آنها که دوستشان دارید. این محصول ضد حساسیت و مقاوم در برابر رطوبت با رنگ صد در صد ثابت می باشد.


    قیمت : 99000 تومان



    ویژگی های گردنبند استیل طرح کپسول عشق:
    - رنگ بدنه طلایی و مشکی ، طلایی و طلایی ،مشکی و مشکی
    - جدید ترین و شیک ترین گردنبند عرضه شده
    - قابل استفاده برای دختران و پسران
    - قابلیت باز و بسته کردن کپسول
    - مناسب هدیه دادن
    - استیل رنگ ثابت
    - زنجیر استیل



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 99000 تومان


    دوکاره بودن (یعنی هم موزن صورت و بدن و هم ابرو) و هم زیبایی خیره کننده این محصول را تبدیل به پر فروش ترین موزن خانم ها در ایران کرده است ...

    قيمت : 299000 تومان
  • برس حرارتی صاف کننده مو مدل FH-1168 صاف‌کردن موها را بسیار ساده می‌کند. این برس حرارتی با صفحات سرامیک تورمالین و حداکثر دمای 220 درجه برای صاف کردن موها ایدئال است. از دیگر مزیت‌های مدل FH-1168 می‌توان به سیستم خاموشی خودکار پس از 60 دقیقه، قابلیت تنظیم دما در شش دما اشاره کرد.

    قيمت : 349000 تومان
  • دستبند استیل اسپرت کارتیه با قفل تی از جنس استیل با کیفیت می‌باشد. این دستبند طرح کارتیه دارد دو رنگ طلایی و نقره ای ارائه میشود که قابل انتخاب است.

    قيمت : 79000 تومان
  • گردنبند Love یکی از جدیدترین و شیک ترین گردنبندهای عرضه شده در جهان می باشد. این گردنبند با رنگ فوق العاده زیبای طلایی همراه با یک زنجیر ظریف ارائه می شود ...

    قيمت : 19000 تومان
  • فشار دهنده های خمیردندان از پلاستیک عالی ABS ساخته شده اند. توزیع کننده خمیردندان برای لوله های پلاستیکی عرض کمتر از 6سانتی متر کار می کند ، می توان برای فشار دادن خمیر دندان ، رنگ روغن و غیره استفاده کرد 

    قيمت : 59000 تومان