هندزفری بلوتوث Inpods 12
  • هندزفری بلوتوث inpods 12

    نگهداری باتری در زمان استفاده 2 الی 3 ساعت

    قابل اتصال به تمام موبایل های اندروید و آیفون

    امکان مکالمه و گوش دادن به موزیک


    قیمت : 259000 تومان


    این هندزفری از کیفیت بالایی برخوردار بوده و درعین حال با قیمتی بسیار مناسب عرضه میشود. رنگبندی متنوع و ظاهر جذاب این هندزفری باعث محبوبیت آن دربین کاربران شده است و یکی از محصولات جانبی پرطرفدار به شمار میرود. درادامه به معرفی ویژگیهای این هندزفری میپردازیم. طراحی  هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 از یک پاورباکس و دو هندزفری کوچک تشکیل شده است. این هندزفریها میتوانند از طریق بلوتوث نسخه 5 به یکدیگر و همینطور به گوشی متصل شوند. پاور باکس محصول هم بعد ازهربار شارژ کامل، میتواند تا دوبار هندزفریها را شارژ نماید. برد این بلوتوث به 10 متر میرسد؛ یعنی تا فاصله 10 متری از گوشی، یک اتصال بلوتوثی پایدار را پشتیبانی میکند. باتری هندزفری inpods 12 از یک باتری لیتیوم یونی برخوردار است که حدود 40 میلی آمپر ظرفیت دارد. این باتری می تواند 2 ساعت پخش موسیقی یا 3 ساعت مکالمه را پشتیبانی کند. کیفیت صدا درایورهای 10 میلیمتری به کار رفته در هندزفری بلوتوثی مدل inpods 12 و شکافهایی که به صورت زیرکانه روی گوشیهای هندزفری به چشم میخورد، باعث شده کیفیت صدای خروجی از هندزفری inpods 12 فوق العاده باشد. به طوریکه شما در صورت استفاده از این هندزفری، صدای موسیقی یا صدای مکالمه کاملا شفاف و واضح را تجربه خواهید کرد. محدوده فرکانس پخش صدای این هدفون مابین 20 الی 20 هزار کیلوهرتز است و میتواند تمام جزییات موسیقیهای مختلف به گوش انسان برسد. هندزفری اینپادز 12 از تکنولوژی نویز کنسلینگ بهره میبرد که باعث میشود سروصداهای اطراف به گوش شما نرسد. این محصول برای تمامی موبایل های اندروید و آیفون قابل استفاده است.

    آموزش و نحوه اتصال به  هندزفری بلوتوث inpods 12:
    1.ابتدا هندزفری ها را روشن میکنیم.      
    2.پس از حدود 10 ثانیه هندزفری ها به یکدیگر متصل میشوند.     
    3.با گوشی خود دستگاه های بلوتوثی اطراف را جستجو کنید.      
    4.نام ( inpods 12 ) را انتخاب کرده تا به گوشی یا تبلت یا لپ تاپ متصل شود.


    قیمت : 259000 تومان



    ویژگی های هندزفری بلوتوثی inpods 12  :
    - دارای باکس پاوربانک دار جهت شارژ و سری های سیلیکونی اضافی
    - رنگبندی: مشکی، سفید، طوسی (نقره ای)، آبی، زرد، صورتی
    - مناسب برای مکالمه، موسیقی، فیلم، بازی و …
    - نگهداری باتری در زمان استفاده 2 الی 3 ساعت
    - قابل استفاده برای موبایل های اندروید و آیفون
    - محدوده عملکرد: تا 10 متر
    - دارا بودن قابلیت لمسی
    - نوع اتصال: بی‌سیم
    - وزن: 20 گرم



    روش خرید:
    برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 259000 تومان


    تعداد زیادی کابل شارژر و نگهدارنده در بازار وجود دارد ، اما یک کابل انعطاف پذیر جدید به نام کابل نگهدارنده و شارژر موبایل HAND ، سفر خود را در دنیای دیجیتال باز کرده و طرفداران زیادی پیدا کرده .

    قيمت : 119000 تومان
  • دانگل بلوتوث AUX خودرو. این وسیله کوچک و کاربردی امکان اتصال گوشی موبایل شما به پخش اتومبیل و پخش موسیقی های موجود در آن را بدون هیچ سیمی و از طریق Bluetooth بر آورده می سازد.

    قيمت : 89000 تومان
  • با وصل کردن این لامپ به سرپیچ، هم رقص نور و بازی رنگی زیبا راه بیاندازید و هم با اتصال بلوتوث گوشی موبایل به این لامپ لذت پخش موزیک بصورت وایرلس و بیسیم را با بهترین کیفیت تجربه کنید.

    قيمت : 259000 تومان
  • میکروفن اسپیکر چندکاره WS-858 یک میکروفون همه کاره با قابلیت اتصال بی سیم(بلوتوثی) و باسیم به گوشی های هوشمند اندروید و IOS ،انواع پلیرها و کامپیوتر می باشد. این دستگاه از جنس ABS و آلومینیوم ساخته شده و مجهز به تکنولوژی کاهش نویز سه لایه می باشد.

    قيمت : 199000 تومان
  • طراحی منحصر به فرد این استند به گونه‌ای است که برای انواع گوشی‌های موبایل و تبلت قابل استفاده می باشد. این محصول با قابلیت چرخش 90 درجه و تنظیم ارتفاع میتواند بهترین زاویه دید را جهت کار با گوشی و یا تماشای ویدئو و کلاس های آنلاین را در حالات و زوایای مختلف، برای ما فراهم می‌سازد.  

    قيمت : 69000 تومان